Ο πολίτης – αναγνώστης του notospress.gr κ. Ιωάννης Χρηστάκης με επιστολή του «κλείνει» το θέμα που είχε προκύψει με την ΔΕΥΑΣ και αφορούσε λάθος στην καταμέτρηση και στη συνέχεια υπέρογκη χρέωση. Ο συμπολίτης «υμνεί» την ακαριαία αντίδραση της Υπηρεσίας.


«Eυχαριστώ πολύ για τη δημοσιοποίηση του "προσωπικού μου προβλήματος" με τον διογκωμένο λογαριασμό ΔΕΥΑΣ.

Η αίσια έκβαση μιας υπόθεσης που με ταλαιπώρησε έξι μήνες τώρα , βρίσκει ικανοποιημένους εσάς που με υποστηρίξατε προβάλλοντάς το και εμένα , επιπρόθετα , δικαιωμένο γιατί η εμπλοκή στα γραφειοκρατικά γρανάζια μιας δημοτικής υπηρεσίας αποθαρρύνει τον πελάτη να επιδιώξει το δίκιο του.

Ευτυχώς, τα πράγματα με τη ΔΕΥΑΣ δεν ήταν έτσι.Με το που ενημερώθηκε για το θέμα,ο διευθυντής της υπηρεσίας, κ. Τρακάκης ενήργησε αστραπιαία .Το πόρισμά του μετά από αυτοψία/έρευνα του ιδίου με συνεργείο της εταιρείας στον τόπο κατοικίας μου, απολογητικές καταθέσεις εμπλεκομένων υπαλλήλων και αρχειακής τιμολογιακής αναδίφησης είναι πραγματικά πρότυπο επαγγελματικής ευσυνειδησίας, υπόδειγμα σεβασμού στον ενιστάμενο καταναλωτή, κόλαφος σε οποιονδήποτε μελλοντικό αμφισβητία δημόσιων και δημοτικών υπηρεσιών.

Αν οι δημόσιες υπηρεσίες στελεχώνονται από τέτοιους ανθρώπους , όπως ο παραπάνω Διευθυντής, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα στον τομέα του επιχειρείν .Η ΔΕΥΑΣ έδειξε , με αφορμή την περίπτωσή μου, αξιοθαύμαστη ετοιμότητα, τεχνολογική επάρκεια, πραγματιστική διάθεση, φιλολαϊκό αίσθημα και αυτοκριτική μεγαλοσύνη.

Πιστέψτε σε αυτήν την υπηρεσία.Είδα, εκ των ένδον, ότι γίνεται καλή δουλειά, η τεχνική και διοικητική υποδομή βελτιώνεται συνεχώς, τα υψηλόβαθμα στελέχη έχουν όραμα, Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΟΣ ΥΔΡΟΜΕΤΡΗΤΗ!!!»


Χρηστάκης Ιωάννης
Εκπαιδευτικός.


Ευχή όλων είναι να έχουν την ίδια αντιμετώπιση όλοι οι πολίτες που έχουν ζητήματα, χωρίς να πρέπει να παρέμβουν τα ΜΜΕ.