«Η Πελοπόννησος είναι μια από τις πιο ποικιλόμορφες και ζωντανές περιοχές της χώρας» και αυτά δεν τα σημειώνει καμπάνια της Περιφέρειας ούτε καν ελληνικός τουριστικός οδηγός αλλά ο ταξιδιωτικός οδηγός Lonely Planet που προ ολίγων ημερών έδωσε στη δημοσιότητα την ετήσια λίστα του με τους καλύτερους προορισμούς της Ευρώπης για το 2016.

Σε αυτήν ακριβώς τη λίστα τοποθετεί στην πρώτη θέση των προορισμών την Πελοπόννησο. Την περιγράφει μάλιστα ως έναν «προσιτά οικονομικό θύλακα μαγευτικών αρχαίων μνημείων όπως η Ολυμπία, οι Μυκήνες και ο Μυστράς, τα οποία είναι διάσπαρτα σε ένα πλούσιο τοπίο με πέτρινα χωριά, γαλαζοπράσινες θάλασσες και χιονισμένα βουνά».

Συνεχίζει εξάλλου «Το 2016 δίνει την ευκαιρία να περπατήσετε στην Πελοπόννησο το νέο μονοπάτι Μαινάλου ή να δοκιμάσει ένα κρασί στην περιοχή της Νεμέας, με τα κρασιά της τα οποία κερδίζουν εξέχουσα θέση σε όλο τον κόσμο χρόνο με το χρόνο. Μπορείτε να βουτήξετε σε ναυάγια στα ανοικτά των ακτών του Ναυαρίνου ή να επισκεφθείτε την άγρια και απομακρυσμένη Μάνη, την πατρίδα αρχαίων πέτρινων πύργων που έχουν μετατραπεί σε πολυτελή boutique καταλύματα.

Το πανέμορφο Ναύπλιο συνδυάζει τη σύγχρονη τέχνη με την ατμοσφαιρική αρχιτεκτονική και τις κλασικές πλατείες της πόλης, ιδανικές για ένα μακρύ, χαλαρό γεύμα.
Τώρα, περισσότερο από ποτέ, η Πελοπόννησος είναι ο ιδανικός προορισμός για να εντρυφήσετε στην παραδοσιακή ελληνική ζωή, συνδυάζοντας ιστορία και τοπία που εμπνέουν».


Απόλυτα ικανοποιημένος από την κατάταξη αυτή εμφανίστηκε, όπως είναι φυσικό, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Είναι εμφανές πλέον και στους πιο δύσπιστους ότι η πολιτική και στρατηγική μας επιλογή να επενδύσουμε στο τουριστικό μας προϊόν με σχέδιο, τόλμη, αποφασιστικότητα και συνέπεια ώστε να το αναδείξουμε και να δημιουργήσουμε τις συνθήκες ισόρροπης και δυναμικής ανάπτυξής του αποδίδει με εντυπωσιακό τρόπο καρπούς».

Συνέχισε δε, «Το τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου πρωταγωνιστεί στις κορυφαίες θέσεις με δυναμικό τρόπο και η Πελοπόννησος συνιστά πλέον διεθνή πόλο έλξης τόσο στο επίπεδο της προσέλκυσης τουριστών όσο και επενδύσεων, όπως χαρακτηριστικά η πρόσφατη σύνδεση της British Airways μεταξύ Λονδίνου και Καλαμάτας και η σύνδεση της Aegean με δύο πόλεις της Δανίας» ενώ σημείωσε ότι «τη στιγμή που ο τουρισμός της Ελλάδας σημειώνει συνεχή ρεκόρ, η Πελοπόννησος βρίσκεται ξεκάθαρα στην κορυφή».

Σε αυτό το σημείο δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στο εξής: Είναι σαφώς πολύ θετικό το γεγονός πως η Πελοπόννησος χαρακτηρίζεται από έναν μεγάλο ταξιδιωτικό οδηγό κορυφαίος προορισμός. Αναρωτιόμαστε απλά, εάν μπορεί να διαχειριστεί στο σύνολό της τουλάχιστον μια τέτοιο κατάταξη. Κι αν η Καλαμάτα μπορεί δεδομένης της ανάπτυξης που έχει λάβει, μπορούν και οι υπόλοιποι νομοί να ανταποκριθούν σε αυτό που μπορεί να φέρει στην περιοχή η προβολή του Lonely Planet; Είναι έτοιμη η Λακωνία άραγε να γίνει «δημοφιλής προορισμός»;