ΣΠΑΡΤΗ. Το μεγάλο event της REDKEN είναι κάθε χρόνο ένα πολυαναμενόμενο γεγονός όχι μόνον γιατί πρόκειται για ένα λαμπερό show με cutting edge αισθητική αλλά γιατί μέσα από αυτό ξεδιπλώνονται με πολύ δημιουργικό τρόπο όλες οι νέες τάσεις. Τάσεις που σαφέστατα έχουν να κάνουν με τα μαλλιά, εκφράζουν ωστόσο ευρύτερα την Μόδα στην διαμόρφωση της οποίας η REDKEN έχει σε παγκόσμια κλίμακα πρωταγωνιστικό ρόλο ως trend setting brand.

O Γιώργος Κόλλιας και η Πέρυ Κωνσταντινάκου του κομμωτηρίου «Perry and George» βρέθηκαν στο εντυπωσιακό show. Μέσα από μια σύντομη κουβέντα μαζί τους επιχειρήσαμε να διεισδύσουμε εκεί όπου «γεννιούνται οι τάσεις».

Το μεγάλο event της REDKEN απευθύνεται σε εσάς, τους επαγγελματίες, νιώθουμε ωστόσο ότι όλοι θέλουμε να ρίξουμε μια ματιά…. στο νέο!
Γ. Κόλλιας: Ακόμα και εμείς που ανήκουμε χρόνια στην «οικογένεια της REDKEN» δηλώνουμε εντυπωσιασμένοι κάθε φορά με το show γιατί όντως, μέσα από αυτό, μας δίνεται η ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με το νέο, το πραγματικά καινοτόμο. Επί της ουσίας, μέσα από μια τέτοια διοργάνωση αλλά και με τη συνεχή ενημέρωση που έχουμε από την εταιρεία, φέρνουμε τον κόσμο μας σε επαφή με τις νέες τάσεις. Και ξέρεις, στις μέρες μας, δεν υπάρχει πλέον…. καθυστέρηση και …υστέρηση. Από την 5th Avenue έως και το Μιλάνο οι τάσεις φτάνουν άμεσα στην Ελλάδα, στην Σπάρτη, παντού.
Π. Κωνσταντινάκου: Η Μόδα όπως και η Τεχνολογία τρέχει πραγματικά, οι ρυθμοί είναι έντονοι και, με δεδομένο ότι το κοινό ενημερώνεται εξαιρετικά πια, εμείς στο «Perry and George» παρακολουθούμε τις χρωματικές τάσεις, τα κουρέματα αλλά και τα προϊόντα, την τεχνολογία, την επιστήμη. Δεν γίνεται να μην τα παρακολουθούμε συνεχώς.

2017 και ποια φάνηκε, λοιπόν, μέσα από το show της REDKEN ως «η απόλυτη τάση;»
Π. Κωνσταντινάκου: Σαφέστατα το χρώμα. Οι στυλίστες της REDKEN καλούν το κοινό να επιλέξει τη δυναμική ανανέωση και ειδικότερα οι γυναίκες να τολμήσουν στο κεφάλι τους να δημιουργήσουν. Όπως γενικότερα, οι μεσογειακές γυναίκες, η Ελληνίδα φοβάται να ξεχωρίσει, να τολμήσει, να αποκαλύψει την προσωπικότητά της σε όλη της την ένταση. Το χρώμα, όμως, στα μαλλιά δεν είναι απλά μια αισθητική επιλογή. Είναι ένα μήνυμα αυτοπεποίθησης.
Γ. Κόλλιας: Είναι σημαντικό να σημειώσουμε κάτι. Στα shows και στις πασαρέλες υπάρχει σαφέστατα μια υπερβολή γιατί πρόκειται για «υψηλή δημιουργία» που για να εντυπωσιάσει δεν υποτάσσεται στους γνωστούς… κανόνες. Στην καθημερινή ζωή, όμως, μπορείς να υιοθετήσεις τις τάσεις και να τις «φορέσεις», να τις προσαρμόσεις στη δική σου προσωπικότητα.

«Η ανανέωση είναι δύσκολο στοίχημα για ένα κοινό όπως αυτό της Σπάρτης;»
Π. Κωνσταντινάκου:
Στην Σπάρτη δε θα δεις εύκολα ακρότητες ούτε πειραματισμούς. Δεν είναι ούτως ή άλλως αυτό το ζητούμενο. Θεωρούμε σημαντικό το ότι οι νέες κοπέλες τολμούν, πια, να ακολουθήσουν το δικό τους μονοπάτι, τολμούν να εντυπωσιάσουν και να ξεχωρίσουν. Τα αγόρια, από την άλλη, αφήνονται στην Μόδα της εποχής πιο άφοβα παρά ποτέ. Η νέα γενιά έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Οι κυρίες, από την άλλη, που έχουν άποψη πια τι τους πάει και τι όχι, μας δείχνουν εμπιστοσύνη σε νέες προτάσεις και αυτό το νιώθουμε ως κατάκτηση. Η εμπειρία μας δείχνει ότι το κοινό της Σπάρτης είναι πιο ώριμο παρά ποτέ. Νομίζω ότι και η REDKEN το πιστεύει γιατί η υποδοχή που επιφυλάσσουν στην Σπαρτιατική ομάδα της REDKEN είναι πάντα πολύ ενθουσιώδης. Για εμάς είναι απλά επιβεβλημένο να ενημερώνουμε το κοινό μας για όλες τις εξελίξεις και να του προσφέρουμε το καλύτερο.
Γ. Κόλλιας: Η ζωή έχει γίνει σύνθετη και η καθημερινότητα μας δίνει βάρη αφειδώς. Μέσα σε όλο αυτό, νομίζω πως όλοι διατηρούμε το δικαίωμα να περιποιηθούμε τον εαυτό μας αλλά και να επιδιώξουμε αυτό που θα μας κάνει να νιώσουμε πραγματικά πιο καλά.
Π. Κωνσταντινάκου: Αυτό είναι αλήθεια. Και δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρά δίνει και σε εμάς το να κάνουμε τους ανθρώπους να ανεβάζουν την αυτοπεποίθησή τους, να φεύγουν από το «Perry and George» με άλλη διάθεση. Με το αίσθημα ότι είναι «winner». Είναι μεγάλη χαρά και για εμάς. Πραγματικά.

PERRY AND GEORGE | facebook: Hair by Perry & George

Φωτογραφίες:
1. Γιώργος Κόλλιας: «2017. Το μήνυμα είναι ανανέωση».
2. REDKEN show και εντυπωσιακό το σκηνικό που παρέπεμπε σε συναυλία pop star.
3. Τα χορευτικά έδιναν φυσικά τη πρώτη θέση στα μαλλιά και στην κίνησή τους.
4. Οι κορυφαίοι στυλίστες της REDKEN έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.
5. Το show αναπτυσσόταν ανάμεσα στις επιδείξεις δίνοντας την αίσθηση πραγματικής συναυλίας.
6. Πέρρυ Κωνσταντινάκου: «Από αυτά που βλέπουμε στην πασαρέλα φιλτράρουμε τις τάσεις για να τις φέρουμε στα μέτρα και στο στυλ της πελάτισσας μας».
7. Τολμηρές διχρωμίες και τριχρωμίες δίνουν το σύνθημα για πραγματική ανανέωση.
8. Χτενίσματα που μπορούν να μεταλλαχθούν μέσα στην μέρα.
9. Φλογερό καρέ που εντυπωσιάζει.
10. Απόλυτα θεατρικό το κλείσιμο του show άφησε άφωνο το κοινό.
11. Ευκαιρία για συνάντηση με φίλους και επαγγελματίες του χώρου.
12. Διάλειμμα και συνάντηση με τον «Mr Redken» Χάρη Παπαγεωργακόπουλο.
13. Το δυνατό team του «Perry and George».
14. Με τον διευθυντή της REDKEN Χάρη Παπαγεωργακόπουλο.
15. Εκπληκτικό φινάλε για το show με τους επί σκηνής να γίνονται ένα με το κοινό.