ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΣ. Παγκόσμια προβολή διασφαλίζει με μια ακόμα σειρά ενεργειών η Ελαφόνησος , μετά την εφετινή ανάδειξή της ως δημοφιλούς τουριστικού προορισμού με άρθρα και ρεπορτάζ σε Μέσα διεθνούς εμβέλειας, αλλά και με την προσέλκυση διασημοτήτων που συνέβαλαν με τον τρόπο τους στη διαφήμιση του νησιού. Συγκεκριμένα, στη διάρκεια των τελευταίων μηνών , από την αρχή του καλοκαιριού έως και πριν λίγες ημέρες, πραγματοποιήθηκαν «γυρίσματα» και φωτογραφήσεις , μεταξύ των οποίων:

Κινηματογράφηση, στα πλαίσια παραγωγής ντοκιμαντέρ με τίτλο «Aerial Grecce» για λογαριασμό του Smithsonian Channel.

Φωτογράφιση της γαλλικής εταιρείας υποδημάτων Christian Louboutin .

Γυρίσματα της τηλεοπτικής παραγωγής «Greece's Next ΤΟΡ Model Season 3".

Κινηματογράφιση για την παραγωγή επεισοδίου με τίτλο «Pavlopetri Elafonisou», στο πλαίσιο γυρισμάτων της σειράς «lJnearthed” .

Διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας Tory Burd .

Όλες οι παραγωγές, που πραγματοποιήθηκαν με την αυστηρή τήρηση των υγειονομικών κανόνων, θα πλαισιώνονται από το μαγευτικό σκηνικό του νησιού και, όπως δήλωσε η Δήμαρχος κυρία Ε. Λιάρου, «θα δώσουν την ευκαιρία στο νησί να «ταξιδέψει» με τα τοπία του στην Ελλάδα και το εξωτερικό, προβάλλοντας τη μοναδικότητα και τα ποικίλα ενδιαφέροντα που διαθέτει. Η νέα αυτή σειρά δράσεων θα λειτουργήσει συνδυαστικά με το μήνυμα της ασφάλειας που έγκαιρα φροντίσαμε να εκπέμψουμε, αφού στην ουσία, η Ελαφόνησος ,στο μεγαλύτερο μέρος της προσέγγισής της, έχει οδική πρόσβαση».

Πρόσφατα, η Ελαφόνησος συμμετείχε σε 17 διαδικτυακές συναντήσεις που οργάνωσε η εταιρία συμβούλων του Δήμου, μέσω της πλατφόρμας www.mtcgroup.gr πραγματοποιώντας επαφές με επαγγελματίες του τουρισμού από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γαλλία, το Ισραήλ, τη Ρουμανία , την Αργεντινή και την Ισπανία.

Ειδήσεις σήμερα:

Project 1,4 δισ. € στην Καλαμάτα με πλούσιο παρασκήνιο…

Τα πυρηνελαιουργεία «πνίγουν» το Ναύπλιο!

Σε λίγο η Κρήτη αποκτά ενέργεια από την Πελοπόννησο!