Γράφει ο Γεώργιος Αλατσάς*

Αυτός ο νέος ιός, ο κορονοϊός, ήταν μία αφορμή να ξεσαλώσουν οι πόλεμοι του Χριστού. Του Χριστού του ζώντος σε κάθε Θεία Λειτουργία όπου το Άγιο πνεύμα μεταβάλλει το κρασί σε Αίμα και το ψωμί σε Σώμα Χριστού. Βρήκαν αφορμή λοιπόν να υποστηρίξουν θεωρίες πώς πρέπει να αλλάξει ο τρόπος της Θείας Κοινωνίας και να γίνεται με κουταλάκια μιας χρήσεως αντί με κοινό κουτάλι προς αποφυγή της διάδοσης του κορονοϊού.

Λογικό θα πει κάποιος. Εγώ όμως έχω αντίθετη άποψη. Και εξηγούμαι. Με δεδομένο ότι η επιστήμη βασίζεται στα γεγονότα και στα πειράματα ας μας πουν οι υπέρμαχοι της λογικής, πότε αρρώστησε από το παρελθόν έως σήμερα κάποια ολόκληρη ενορία ή ένα ολόκληρο χωριό, ιδιαίτερα τα παλιά χρόνια που το εκκλησίασμα ήταν πολύ μεγαλύτερο, και ας μας πουν πότε διαδόθηκε οποιαδήποτε ασθένεια μέσα από τη Θεία Κοινωνία. Η ιστορία λοιπόν έχει γράψει ότι αυτό δεν έγινε ποτέ! Ούτε μία φορά στις εκατομμύρια Θείες Λειτουργίες που έχουν τελεστεί δεν αρρώστησε ποτέ κανείς από την λαβίδα, γιατί δεν είναι «λαβίδα», αλλά Αγία Λαβίδα, ούτε από το ποτήριο, γιατί δεν είναι ένα απλό «ποτήριο», αλλά Άγιο Δισκοπότηρο. Στην τελική ο ίδιος ο Θεός που μεταλαμβάνουμε είναι Άγιος οπότε ούτε μας μολύνει ,ούτε μολύνεται.

Οπότε με βάση και τα πειράματα, αν πάρουμε για πειράματα την κάθε Θεία Κοινωνία και πειραματόζωα αυτούς που κοινωνούν, τα πειράματα έχουν αποδείξει ότι η Θεία Κοινωνία είναι ασφαλής. Ας πάμε και σε ένα άλλο πείραμα πάλι μέσα από τη Θεία Κοινωνία και πειραματόζωα τους ιερείς που κοινωνούν τους αρρώστους στα νοσοκομεία και μετά πίνουν οι ίδιοι το Άγιο περίσσευμα και τρώνε οι ίδιοι το Άγιο περίσσευμα δηλαδή, καταλύουν, όπως λέμε εκκλησιαστικά, το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων ο ιερέας της Σπιναλόγκας , ο ιερέας των λεπρών που ποτέ δεν νόσησε. Ζωντανό παράδειγμα στην εποχή μας, στον τόπο μας, οι ιερείς μας που διακονούν στο νοσοκομείο της Σπάρτης. Ουδέποτε αρρώστησαν. Αντίθετα οι ιερείς έχουν να μας πουν πολλά περιστατικά με άτομα που έγιναν καλά μετά τη Θεία Κοινωνία!

Αυτά νομίζω φτάνουν για να περάσω το μήνυμά μου, ότι δεν χρειάζεται να αλλάξει ο πρακτικός τρόπος μετάδοσης του Σώματος και του Αίματος του Χριστού και ότι αυτό που ζούμε είναι συν τοις άλλοις μία προσπάθεια αποϊεροποίησης του μυστηρίου της Θείας Κοινωνίας. Όσοι επιστήμονες πιστεύουν πως πρέπει να αλλάξει ή να σταματήσει η Θεία Κοινωνία, ή είναι αμελείς που απλώς πιστεύουν ότι έτσι θα προστατευτεί το κοινωνικό σύνολο από τη διάδοση του νέου ιού ή πιόνια του σατανά και υπηρέτες του έργου του.

Εγώ απλά σας ανέφερα και σας απέδειξα ιστορικά ότι δεν υπάρχει ούτε ένα θύμα αρρώστιας από τη Θεία Κοινωνία. Και σαν μήνυμα θέλω να περάσω ότι η θρησκεία ,η αληθινή, η ζωντανή η ορθόδοξη του Χριστού μας δεν είναι ούτε θεωρία ούτε καν επιστήμη θα τολμήσω να πω, αλλά πάνω από όλα βίωμα!

ΥΓ1: Ας μας απαντήσει κάποιος ...επιστήμονας, γιατί στην Ιταλία που έχουν διαφορετικό, πιο εξατομικευμένο τρόπο μεταλήψεως πρωταγωνίστησαν αρνητικά, παγκόσμια, στη διάδοση του κορονοϊού, ενώ οι χαζοί οι Έλληνες που κοινωνούν από την ίδια Λαβίδα, ιδιαίτερα στην πρώτη φάση του κύματος του ιού , ήταν παράδειγμα προς μίμηση παγκοσμίως με τη μικρή διασπορά του; Μήπως μας προστατεύει αυτός που μεταλαμβάνουμε;

ΥΓ2: Και για να μην πει κάποιος ξύπνιος: «Γιατί μας προστατεύει εμάς ο Θεός και όχι τους Ιταλούς;» Απλά να τους ενημερώσω ότι εμείς πιστεύουμε και έτσι είναι ότι μεταλαμβάνουμε Σώμα και Αίμα Χριστού ενώ αυτοί , οι Ιταλοί και γενικά οι καθολικοί, πιστεύουν ότι αυτό που μεταλαμβάνουν δεν είναι ο ίδιος ο Χριστός, άλλα αγιασμένος άρτος που συμβολίζει τον Χριστό. Αυτή είναι η διαφορά, άλλο ο ίδιος ο Χριστός, άλλο κάτι σαν Χριστό!

(*) Μαθηματικός