Γράφει ο Ιωάννης Χρηστάκης*

Κάνω έκκληση στους συναδέλφους μου να μην ευτελίζουν την αξιολόγηση των μαθητών τους πρωτίστως και δευτερευόντως τη δική τους ακαδημαϊκή πορεία και καθηγητική φήμη με ανοησίες των τάχα αρίστων που διαφεντεύουν το υπουργείο Παιδεία!

Μακριά από, το όνειδος των διαδικτυακών «διαγωνισμάτων» 1ου τετραμήνου!!!

Ήδη συμβαίνουν αλλόκοτα πράγματα!!!

Μαθητές του 10, να γράφουν άριστα και άριστοι μαθητές, πηγαίνοντας με το σταυρό στο χέρι, ακολουθώντας τις διαδικτυακές συμπληγάδες και δυσλειτουργίες, να μην φτάνουν τις επιδόσεις τους τής δια ζώσης διδασκαλίας και εξέτασης!!!

Τα «διαγωνίσματα» μοιάζουν περισσότερο με απλά τεστ και περιλαμβάνουν ολιγομερώς ερωτήσεις υποκειμενικού τύπου (συμπλήρωσης κενού, σωστό-λάθος κλπ). Μέγα λάθος να συναινέσουμε σε αυτογελοιοποίηση του επαγγέλματός μας!!!

Πώς μπορεί κάποιος να βάλει διαγώνισμα στην εξ αποστάσεως διδασκαλία είναι κάτι που θεωρείται αδύνατο σε όλο τον κόσμο!!!

Δυνατή και εφικτή αξιολόγηση σε μία - δύο ερωτήσεις υποκειμενικού τύπου γίνεται.Τίποτα παραπέρα!!!

Το διαγώνισμα περιλαμβάνει ερωτήσεις σύντομης απάντησης, ανάπτυξης επιχειρημάτων, κρίσης και πολλά άλλα!!!

Έλεος!!!

Το διαγώνισμα δε θέλει σκονάκια, παριστάμενους που αναζητούν τη λύση, βοήθειες έξωθεν κάθε είδους, αλλαγές ρόλων εμπρός στο πληκτρολόγιο και τόσα άλλα αίσχη που συμβαίνουν στα υποτιθέμενα διαγωνίσματα που κάποιοι συνάδελφοι βάζουν, κοροϊδεύοντας τον εαυτό τους ή επειδή θεωρούν μεγάλο φόρτο εργασίας τα διπλά στη δια ζώσης διδασκαλία, (που μάλλον ξεκινά) από 1η Φεβρουαρίου !!!

Συνάδελφοι, παρακαλώ διατηρήστε την αξιοπρέπειά σας και μη βάζετε τέτοια γελοία διαγωνίσματα που προσβάλλουν εσάς, το κοινό περί δικαίου αίσθημα και νομιμοποιούν αλχημείες και ανεπάρκειες του υπουργείου!!!

(*) Φιλόλογος

* Τα άρθρα αναγνωστών δεν απηχούν απαραίτητα τη γνώμη του notospress.gr