Γράφει ο Γεώργιος Αλατσάς*

Σάλος θα τολμήσω να πω έχει προκληθεί στην ελληνική κοινωνία με τη θανάτωση του χιμπατζή Μπαζού που δραπέτευσε από το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο μόλις του επιτέθηκαν οι υπόλοιποι αρσενικοί χιμπατζήδες για να διεκδικήσουν την αρχηγία της αγέλης. Κρίθηκε υψηλός ο κίνδυνος απώλειας ανθρώπινης ζωής και αναγκαία η θανάτωση του ζώου για να εξουδετερωθεί. Διαμαρτυρίες φιλοζωικών οργανώσεων έξω από το ζωολογικό πάρκο πραγματοποιήθηκαν και η υπόθεση πάει στα δικαστήρια με τον Αλέξη Κούγια να υπερασπίζεται τις φιλοζωικές οργανώσεις.

Βγήκαν οι ευαίσθητοι Έλληνες να υπερασπιστούν το ανήμπορο αυτό ζώο το οποίο ήταν επικίνδυνο για τους ανθρώπους που ήταν τριγύρω στο πάρκο λόγω του ότι είναι επιθετικό από την φύση του για αυτό χαρακτηρίζεται ως άγριο ζώο. Δυστυχώς όπως φαίνεται η θανάτωση του ήταν αναγκαία κάτι που λύπησε πρώτα από όλα τους ανθρώπους που πήραν την απόφαση αυτή και τον φρόντιζαν επί χρόνια.

Εναντίον όμως εκείνων που θανατώνουν χιλιάδες στην Ελλάδα και εκατομμύρια στον κόσμο αγέννητα βρέφη με τις αμβλώσεις δεν διαμαρτυρήθηκε κάνεις.

Αντίθετα πριν λίγες μέρες η Αμερική έκανε ένα βήμα μπροστά προς την απαγόρευση των εκτρώσεων και πάλι γίνονται επεισόδια και διαμαρτυρίες για αυτό.

Πόσο αποκρουστικό είναι το θέαμα στις φωτογραφίες από τις εκτρώσεις όπου βλέπεις κομματιασμένα χέρια, πόδια, χείλη, μάτια, κεφάλια ανθρώπου - βρέφους. Σε βίντεο μάλιστα βλέπεις ότι τα βρέφη αισθάνονται τον κίνδυνο και προσπαθούν να απομακρυνθούν από το χειρουργικό εργαλείο που τα πλησιάζει. Στις χώρες που υπάρχει δυστυχώς η θανατική ποινή (κάτι που δεν ισχύει στην Ευρώπη και πολύ σωστά και συγκεκριμένα στην Ελλάδα έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια) ο κατάδικος σε θανατική ποινή έχει δικαίωμα σε ανώδυνο θάνατο. Τα αγέννητα βρέφη αντιμετωπίζουν φρικτό θάνατο καθώς τα πετσοκόβουν λίγο-λίγο με τα νυστέρια, έχοντας κατά τα άλλα ορκιστεί να υπερασπίζονται την ανθρώπινη ζωή. Οι αγέννητοι αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν καν το δικαίωμα αξιοπρεπούς θανάτου και ευθανασίας (στην οποία φυσικά είμαι αντίθετος σε γεννημένους ανθρώπους) όπως και σε οποιαδήποτε μορφή θανάτωσης και περάτωσης της ζωής με τεχνητά μέσα και όχι βιολογικά.

Τι υποκρισία ζούμε λοιπόν; Ποιος λογικός νους μπορεί να πιστέψει πώς την ίδια χρονική στιγμή ο ίδιος διαδηλωτής είναι υπέρ της έκτρωσης και κατά της θανάτωσης ενός χιμπατζή που δραπέτευσε και έγινε επικίνδυνος;

Η έκτρωση είναι δολοφονία είτε αρέσει σε κάποιους είτε δεν αρέσει.

Όλα αυτά θυμίζουν ένα βαρέλι δίχως πάτο.

(*) Μαθηματικός

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

* Τα άρθρα δεν απηχούν απαραίτητα τη γνώμη του notospress.gr