Σπάρτη: «Κτύπησαν« δύο φορές σε 48 ώρες την ίδια επιχείρηση - Αγανάκτηση των πολιτών
Δεν πρόκειται για θράσος ανεγκέφαλων. Πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο αδίστακτων κακοποιών - «Κτύπησαν« δύο φορές σε 48 ώρες την ίδια επιχείρηση στις Αμύκλες
ΣΠΑΡΤΗ. Ένα ακόμα κτύπημα κατάφεραν οι «γνωστοί – άγνωστοι» σε εργοστασιακή εγκατάσταση στις Αμύκλες Σπάρτης. Συγκεκριμένα τη Δευτέρα 22/6 αφού παραβίασαν την περίφραξη εισήλθαν στις εγκαταστάσεις εργοστασιακού – βιοτεχνικού χώρου και έκοψαν τα καλώδια σύνδεσης με το δίκτυο της ΔΕΗ. Ο ιδιοκτήτης ενημέρωσε αρμοδίως και έγινε αντικατάσταση των καλωδίων.
Ωστόσο οι θρασύτατοι «γνωστοί – άγνωστοι» των Αμυκλών δεν δίστασαν και την Τετάρτη αργά τη νύκτα προς Πέμπτη εισέβαλαν και πάλι στον χώρο και αφού διέλυσαν το σύστημα καμερών που κατέγραφε τα σημεία εισόδου έκοψαν και πάλι τα καλώδια σύνδεσης της μονάδας με το δίκτυο της ΔΕΗ. Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης αναγκάστηκε να βάλε σε λειτουργία γεννήτρια προκειμένου να λειτουργεί η επιχείρησή του.
Οι πολίτες αναρωτιούνται ποιος μπορεί να ανέχεται το Ελληνικό Κράτος, δηλαδή ο Έλληνας πολίτης, να πληρώνει κάθε μέρα το κόστος της ζημιάς από την δράση των «γνωστών - αγνώστων»; Ποιος μπορεί να ανέχεται, άλλο, την απόλυτη υποβάθμιση της ζωής στα χωριά της Σπάρτης; Ποιος θα αντέξει άλλο την βία και την τρομοκρατία μέσα στα σπίτια και τις επιχειρήσεις που έχουν απομείνει;
Eίναι χαρακτηριστικό ότι οι καταγγέλλοντες αρνήθηκαν να βγουν στην κάμερα γιατί όπως ανέφεραν στο Notospress οι κακοποιοί τους εντοπίζουν και τους απειλούν ή εκβιάζουν ακόμα και για την ζωή τους…
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Σπάρτη εδώ: Σπάρτη: Ειδήσεις σήμερα – Συνεχής ενημέρωση