Είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση 1,5 έτους, αλλά κυκλοφορούσε ελεύθερος!
ΣΠΑΡΤΗ. Στη σύλληψη ενός 41χρονου ημεδαπού, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Σπάρτης, προχώρησαν το μεσημέρι της Δευτέρας 16/12, αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. στη Σπάρτη.
Στοn συλληφθέντα είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης δεκαοκτώ μηνών για το αδίκημα της κλοπής.
Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης.