ΣΠΑΡΤΗ. Για διάρρηξη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης κατηγορούνται τρεις νεαροί Έλληνες-μεταξύ των οποίων και ένας ανήλικος-οι οποίοι συνελήφθησαν από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ., το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης 30 Ιανουαρίου

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, οι τρεις ημεδαποί, ηλικίας 32, 23 και 17 ετών, κατά τις πρωινές ώρες της Τετάρτης 29/1, αφού διέρρηξαν πόρτα του σχολείου, στη συνέχεια αφαίρεσαν χρήματα, ηλεκτρονικές συσκευές και διάφορα αντικείμενα από το γραφείο του διευθυντή, προξενώντας μάλιστα και αρκετές ζημιές στο χώρο. Σε έρευνα που έγινε στις οικίες τους, ανευρέθηκαν τα κλοπιμαία και αποδόθηκαν στον κάτοχό τους. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης.