ΤΡΙΠΟΛΗ. Νέα οχήματα και εξοπλισμό αποκτά η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου. Πρόκειται για 21 επιβατικά αυτοκίνητα και 21 δίκυκλες μοτοσικλέτες, αλκοολόμετρα και συσκευές ελέγχου ταχύτητας των οχημάτων, η αγορά των οποίων χρηματοδοτήθηκε μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ 2007 – 2013 και συγκεκριμένα μέσω του ΠΕΠ Πελοποννήσου με ποσό 1.996.600 ευρώ.

Η εκδήλωση αγιασμού των νέων οχημάτων των Αστυνομικών Διευθύνσεων Αρκαδίας, Αργολίδας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου στο χώρο του 11ου Συντάγματος Πεζικού στην Τρίπολη.