Κατείχαν χασίς και συνελήφθησαν στη Σπάρτη
Συνελήφθησαν, στις 12.7.2014 το απόγευμα, στη Σπάρτη Λακωνίας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ) Λακωνίας, δύο ημεδαποί, ηλικίας 23 και 28 ετών αντίστοιχα, γιατί κατείχαν ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους -14,08- γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης.