Συνελήφθησαν, στις 12.7.2014 το απόγευμα, στη Σπάρτη Λακωνίας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ) Λακωνίας, δύο ημεδαποί, ηλικίας 23 και 28 ετών αντίστοιχα, γιατί κατείχαν ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους -14,08- γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης.