Βούλγαροι και Αφγανός με χασίς στη Σπάρτη
ΣΠΑΡΤΗ. Συνελήφθησαν, στις 17.11.2014 το μεσημέρι, στη Σπάρτη Λακωνίας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ) της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λακωνίας, τρεις αλλοδαποί, δύο υπήκοοι Βουλγαρίας ηλικίας 23 και 31 ετών αντίστοιχα, καθώς και ένας 23χρονος υπήκοος Αφγανιστάν, γιατί κατείχαν μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης.