ΣΠΑΡΤΗ. Βαρύ πρόστιμο ύψους 500 ευρώ καλείται να καταβάλλει η διοίκηση του Ολυμπιακού Γυθείου, για τη ρίψη κροτίδων και καπνογόνων από οπαδούς της ομάδας, κατά τη διάρκεια του ντέρμπι με την ΑΕ Σπάρτης στο Δημοτικό Στάδιο Γυθείου. Παράλληλα, η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος επέβαλλε στην αντιπρόεδρο του συλλόγου, Κατερίνα Κολοκοτρώνη, απαγόρευση εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για διάστημα 40 ημερών και χρηματική ποινή 50 ευρώ.

Αναλυτικά η ΕΠΣ Λακωνίας επέβαλε τις εξής ποινές σε ομάδες, αθλητές και παράγοντες:

• Στο σωματείο Α.Π.Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΥΘΕΙΟΥ τη χρηματική ποινή των 500,00 €.

• Στην αντιπρόεδρο του σωματείου Α.Π.Ο. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΥΘΕΙΟΥ, Κολοκοτρώνη Α. τις κατωτέρω πειθαρχικές ποινές : α) απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους 40 ημερών από 14-01-2014 και β) χρηματική ποινή 50,00 €.

• Στο σωματείο Μ.Σ. ΑΠΟΛΛΩΝ ΞΗΡΟΚΑΜΠΙΟΥ, τη χρηματική ποινή των 20,00 €.

• Στο σωματείο Α.Σ. ΒΛΑΧΙΩΤΗ Ο ΑΣΤΗΡ, τη χρηματική ποινή των 50,00 €.

• Στον προπονητή του σωματείου Α.Ο. ΔΟΞΑ ΑΝΩΓΕΙΩΝ, Παπαϊωάννου Ηλία, τις κατωτέρω πειθαρχικές ποινές : α) απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους 40 ημερών από 14-01-2014 και β) χρηματική ποινή πενήντα 50,00 €.

• Στον εκπρόσωπο του σωματείου Α.Ο. ΚΡΟΚΕΩΝ Πλατάνα Εμμανουήλ,τις κατωτέρω πειθαρχικές ποινές : α) απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους 20 ημερών από 14-01-2014 και β) χρηματική ποινή 20,00 €.