Τουρνουά 3on3 της ΚΝΕ κατά των ναρκωτικών στη Σπάρτη
ΣΠΑΡΤΗ. Τουρνουά μπάσκετ 3on3 «ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά» διοργανώνει η ΚΝΕ Λακωνίας, την Τετάρτη 25 Ιουνίου, ώρα 18.00, στην κεντρική πλατεία Σπάρτης. Στο κάλεσμά της η ΚΝΕ αναφέρει:
«Φτιάξε την δική σου ομάδα, δήλωσε συμμετοχή!
Δεν θα δεχτούμε να «φυτέψουμε» την ζωή και τα όνειρα μας! Λέμε ΟΧΙ σε όλα τα ναρκωτικά!
Μας θέλουν υποταγμένους, να ψάχνουμε διέξοδο στους «ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥΣ» των ναρκωτικών για να θησαυρίζουν οι έμποροι του ανθρώπινου πόνου και της δυστυχίας.
Ούτε σκληρά, ούτε μαλακά, ούτε φθηνά, ούτε ακριβά!
Είμαστε ασυμβίβαστοι με την ναρκωκουλτούρα!
Δήλωσε και εσύ συμμέτοχη!
Μαθητές, φοιτητές, άνεργοι, κάθε νέος και νέα, φτιάχνουμε την δική μας ομάδα!
ΠΕΤΑΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ……ΟΧΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ!»
Για δηλώσεις συμμετοχής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 6971562233 ή να επικοινωνούν μέσω email στο kne_lakonia@hotmail.