ΣΠΑΡΤΗ. Τη λύση της συνεργασίας του με τους Γιάννη Καρκαβίλα και Δημήτρη Σπυράκο ανακοίνωσε ο ΑΣ Λακωνικός Κρόνος, απευθύνοντας μάλιστα ολόθερμες ευχαριστίες για τη συνολική συνεισφορά των αθλητών στην ομάδα.

«Αμφότεροι, στα 3 χρόνια λειτουργίας του Λακωνικού, συνέβαλαν τα μέγιστα σε αγωνιστικό – διοικητικό επίπεδο. Το ΔΣ της ομάδας τους εύχεται επιτυχία σε κάθε βήμα της ζωής τους», γράφει η ανακοίνωση του Λακωνικού Κρόνου.