Γράφει ο Ιωάννης Χρηστάκης*

Είναι δυνατόν από τη μία να επαίρεται και να καυχησιολογεί για την τεράστια επιτυχία της τηλεκπαίδευσης και από την άλλη να εξυφαίνει σενάρια ή τουλάχιστον να τροφοδοτούνται- από σκοτεινά κέντρα - εκπαιδευτικά sites με τέτοιου είδους αυταρχικές αλλόκοτες ειδήσεις παράτασης του διδακτικού έτους;

Προσβάλει τη νοημοσύνη όλων των Ελλήνων με αυτή τη ανακολουθία!

Και πέτυχε αλλά και δεν πέτυχε η τηλεκπαίδευση;

Ας αποφασίσει επιτέλους και ας ρυθμίσει τη συλλογιστική της που μοιάζει ασυνάρτητη!

Καλό είναι να μην περάσει από το μυαλό της κανένα αντιπαιδαγωγικό μέτρο και διδακτικό τερατούργημα όπως μαθήματα μέσα στο Πάσχα ή τον Ιούλιο και Αύγουστο!

Κάτι τέτοιο θα την εκθέσει για πολλοστή φορά στα μάτια μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων!

(*) Φιλόλογος