Γράφει ο Φοίβος Ιωσήφ

Αν γνωρίζαμε τους βασικούς νόμους του «σπιτιού μας» ίσως να βλέπαμε τη ζωή και τον πλανήτη με άλλο μάτι… γιατί η έννοια της ζωής φαίνεται στηρίζεται στην ανηθικότητα.

Ο πρώτος βασικός νόμος είναι η δεξιόστροφη κίνηση. Πρώτα βγαίνει ο ήλιος στην Ιαπωνία και ακολουθούν οι άλλες χώρες. Πάντα πρωτοπόροι οι Ιάπωνες. Ανατολή και Toyota. Άλλοι βασικοί νόμοι είναι η βαρύτητα και η αδράνεια. Υπάρχει όμως και ένας άλλος νόμος που υπερτερεί σε δύναμη από όλους τους άλλους νόμους. Είναι ο νόμος της βίας, ένας νόμος απαράβατος από την ίδρυση ακόμη του πλανήτη μας. Όποιος είναι δυνατός υποτάσσει και εξολοθρεύει τους υπόλοιπους. Η βία, συνεπώς και η δύναμη είναι εκτός νόμου και ηθικής. Η ηθική δεν αφορά τους δυνατούς. Το λιοντάρι δεν υπόκειται σε κανέναν νόμο ηθικής και τρώει την αντιλόπη. Ο μυρμηγκοφάγος εξολοθρεύει αποικίες ολόκληρες από μυρμήγκια. Τα φίδια είναι ελεύθερα πέραν κάθε νόμου ηθικής να τρώνε τα ποντίκια και οι κροκόδειλοι με βάση τον νόμο της δόλιας δύναμης καταπίνουν ολόκληρα Γκνού όταν πάνε να περάσουν τα ποτάμια. Φυσικά αν προλάβουν και δεν τα έχουν φάει τα χαριτωμένα πιράνχας. Η φάλαινα καταπίνει χιλιάδες σαρδέλες που υπόκεινται στον ανήθικο νόμο της δύναμης. Τα λιθρίνια όταν είναι πάνω των 200 γραμμαρίων υποκύπτουν στον νόμο της πετονιάς, της χαράς του ψαρά και του καλοφαγά. Ο θάνατός σου η χόρτασή μου. Όλα για το τηγάνι με εξαιρετικό ελαιόλαδο μηδέν οξύτητας. Τη μεγάλη νείλα όμως την παθαίνει το χταπόδι, το βγάζεις από τον βυθό ολοζώντανο και το πλακώνεις στα κοπανίδια απάνω στην κοντινότερη πέτρα. Έχετε φανταστεί να σας βγάλουν από το φυσικό σας περιβάλλον και να σας κοπανάνε επί μισή ώρα απάνω στα τσιμέντα μέχρι να γίνουν τα οστά σας μπον φιλέ; Για σκεφτείτε το εσείς οι ρέκτες του ούζου και του θαλασσινού μεζέ!

Στην Κίνα εξολοθρεύονται και οι σκορπιοί, οι κατσαρίδες και οι γατούλες. Θα τις δείτε γδαρμένες ωραιότατες με τα νυχάκια τους, έτοιμες για την εκλεκτή πελατεία!

Όλα τα πιο πάνω έγραψα για να καταδείξω ότι η έννοια του δικαίου και του ήθους δεν υφίστανται ανάμεσα στα έμβια όντα. Ενίοτε μπορεί να τα συναντήσουμε ανάμεσα στους ανθρώπους, όμως ενίοτε, γιατί και ανάμεσα στο ανθρώπινο είδος η δύναμη και όχι το ήθος κανονίζει τις προτεραιότητες της ζωής. Όσο πιο ταπεινός και ανίσχυρος είσαι τόσο πιο εκμεταλλεύσιμος γίνεσαι για τους ισχυρούς. Ο Λεωνίδας δεν ήταν ούτε ταπεινός, ούτε ευαίσθητος, ήταν μόνον γενναίος. Οι άνθρωποι δεν σέβονται τον ταπεινό αλλά τον ισχυρό που προκαλεί φόβο, καθ ότι ο φόβος δημιουργεί το καλλίτερο είδος σεβασμού και ο βαθύς σεβασμός φέρνει τα μεγαλύτερα κέρδη. Όσα βάζετε σε φόβο τόσα παίρνετε! Ποντάρετε κύριοι, ποντάρετε.

Οι άνθρωποι ισχυρίζονται πως αγαπάνε την νομιμότητα. Κουταμάρες, περισσότερο εκτιμάνε τον Βουλευτή που βολεύει παρανόμως το παιδί τους (ρουσφέτι), όπως ο χιμπατζής εκτιμά τον δυνατό γορίλα, μόλις τον δεί, όπου φύγει-φύγει. Όλη η φύση εκτιμά πάντα την δύναμη και ουδέποτε την αδυναμία. Όλοι εκτιμάμε τα νόστιμα παϊδάκια παρά τα χαριτωμένα κατσικάκια. Μέχρι και θεό είχαν φιάξει οι αρχαίοι Έλληνες, τον Κάρνειο Απόλλωνα, (carne το κρέας στα Ιταλικά), τον προστάτη των ποιμνίων, μέχρι να τα πάνε για σφάξιμο. Μετά, προστάτευαν τα υπόλοιπα προβατάκια μέχρι την ημερομηνία της δικής τους σφαγής. Η προστασία αντικαθίσταται από την γεύση. Η φύση δεν έχει ηθική, και ο άνθρωπος είναι μέρος της φύσης! Η έννοια της ζωής στηρίζεται στην ανηθικότητα.