Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του internet, τουλάχιστον αυτό είναι που λένε όλοι οι ειδικοί στο ψηφιακό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και στο SEO. Μπορεί μερικές φορές να είναι ένα αποθαρρυντικό έργο η δημιουργία ενός μοναδικού και αφοσιωμένου περιεχομένου που δεν επαναλαμβάνει ένα υπάρχον. Ωστόσο, υπάρχουν ευκαιρίες στη δημιουργία περιεχομένου παντού, μερικές φορές πρέπει να σκεφτείτε έξω από το κουτί.

1) Επιλέξτε ένα θέμα και ένα κοινό - στόχο

Το πρώτο βήμα σε ένα σχέδιο περιεχομένου είναι φυσικά το θέμα που θα γράψετε. Αν έχετε ένα λογιστικό γραφείο Αθήνα τότε προφανώς δεν μπορείτε να μιλάτε για καλλυντικά. Συνήθως το θέμα είναι κάτι σχετικό με την πρακτική σας, ή κάτι για το οποίο είστε έγκυρος. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να περιορίζεστε μόνο σε νομικά θέματα που γνωρίζετε, υπάρχουν πολλές άλλες ιδέες περιεχομένου που μπορείτε να αναπτύξετε, που όμως να σχετίζονται πάντα με το περιεχόμενό σας. Μπορείτε επίσης να βασίζεται το περιεχόμενό σας σε ένα κοινό-στόχο. Βρείτε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητούνται περισσότερο οι χρήστες και συμπεριλάβετε αυτές τις λέξεις στο περιεχόμενό σας.

2) Παρέχετε αξία στους χρήστες

Ο καλύτερος τύπος περιεχομένου είναι εκείνος που παρέχει αξία στους χρήστες. Η αξίσα μπορεί να έρθει σε πολλές μορφές, αλλά ο στόχος είναι να διατηρηθεί το ενδιαφέρον των επισκεπτών του ιστότοπου. Αν κάποιος ψάχνει για πληροφορίες σχετικά με το διαζύγιο ή ένα δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα, είναι πιο πιθανό να βρουν τον ιστότοπό σας και να παραμείνουν στον ιστότοπό σας εάν έχετε ένα πληροφορίες για την διαδικασία του διαζυγίου. Η αξία για τους χρήστες του website είναι συνήθως με τη μορφή πληροφοριών, αλλά υπάρχει και άλλη αξία που μπορείτε να δώσετε. Το περιεχόμενο που περιλαμβάνει την κοινωνική υπηρεσία, τα τρέχοντα γεγονότα κ.λπ. παρέχει ακόμη περισσότερα από απλώς μια ενημερωτική αξία.

3) Να είστε εξειδικευμένος για το θέμα

Οι χρήστες θέλουν πληροφορίες από αξιόλογες πηγές. Εάν είστε ένας τεχνικός στην Αθλημα με πολυετή εμπειρία και γνωρίζετε μερικές συμβουλές και κόλπα που άλλοι δεν γνωρίζουν, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε αυτό το είδος των πληροφοριών στην ιστοσελίδα σας. Επισημάνετε την εμπειρία σας και τι σας ξεχωρίζει από άλλες όμοιες εταιρείες και πώς μπορείτε να βοηθήσετε εναντίον άλλου παρόχου υπηρεσιών. Αν είστε νέοι σε ένα πεδίο, πάρετε κάποιον άλλο που είναι πιο έμπειρος για να σας βοηθήσει ή να παράγει το περιεχόμενο για εσάς.

4) Χρησιμοποιήστε τρέχοντα συμβάντα

Τα τρέχοντα γεγονότα αποτελούν μεγάλη πηγή θεμάτων για περιεχόμενο. Δείχνουν στους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης ότι είστε σχετικοί και ενημερωμένοι. Είναι πιθανό οι άνθρωποι να ψάχνουν για τρέχοντα γεγονότα ή πληροφορίες γύρω τους, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε τόσο πολύ για την έρευνα λέξεων-κλειδιών, παρότι οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει στην καλύτερη περίπτωση να σχετίζονται με τον ιστότοπό σας. Στη νομική βιομηχανία υπάρχει συχνά ένας μεταβαλλόμενος νόμος ή ένα καυτό θέμα, προσπαθήστε να βρείτε αυτά τα θέματα και να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από αυτά, ειδικά αν είστε ένας δικηγόρος στη Θεσσαλονίκη. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε τα δημοφιλή νέα και να προσπαθήσετε να τα συσχετίσετε με την πρακτική σας.

5) Σκεφτείτε έξω από το συνηθισμένο

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο είναι να σκέφτεστε έξω από το λεγόμενο κουτί. Κάθε ένα από αυτά τα κομμάτια του περιεχομένου παρέχει αξία στους χρήστες με πολλούς τρόπους και σας εδραιώνει ως νόμιμη επιχείρηση. Διασκεδάστε με νέες ιδέες περιεχομένου και παρακολουθήστε την επισκεψιμότητά σας να αυξάνετε.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις