ΕΛΛΑΔΑ. Φυσικά έχουμε να κάνουμε με ταλέντα σεναριογράφους και σκηνοθέτη που έχει πάρει το κολλάει. Αν εξαιρέσει κανείς τους ταλαίπωρους κομπάρσους που ξαφνικά μα θυμίζουν ότι βλέπουμε έργο, κατά τα άλλα η παραγωγή καταφέρνει να έχει ταυτίσει τους ήρωες μας με τον κάθε έναν από εμάς. Είναι τόσοι οι χαρακτήρες, τόσα τα χρονικά άλματα, τόσες οι εναλλαγές και τόσα τα πρόσωπα που περνούν από μπροστά μας που πραγματικά κάτι θα υπάρχει και για τον κάθε έναν απο εμάς για να ταυτιστεί…

Θα πάει και για Τρίτη σεζόν το σήριαλ που έχει τρελάνει τον ανταγωνισμό του και αναρωτιέται κανείς που θα φτάσει το Διαφάνι; Μήπως περάσουμε από το ’65 στο ’80 οπότε ένα νέο σώμα κοινού να κρεμαστεί μπροστά από τις οθόνες για να ξαναζήσει το παρελθόν του;

Ένας Δούκας σεβαστός σαν Κρέοντας που είναι ικανός για όλα και μια Ελένη Σταμίρη που σαν κεντρική ηρωίδα εξελίσσεται στην γυναίκα που μετά την επανάστασή της είναι ώρα να ελέγξει τη ζωή της…

Κατά τα άλλα, κάμπος και εργατιά, καφενείο και αμπελοφιλοσοφία, ρούγα και κουτσομπολιό, ο κοινοτάρχης, ο δάσκαλος, ο παπάς και η χωροφύλαξ της ελληνικής κοινωνίας, κουρέας και καφεντζής, μοδίστρα και μαμή και το γλυκό έδεσε για μεγάλο πλήθος στο τηλεθεάμον κοινό.

Πάνω απ’ όλα «η κλειδαρότρυπα» που σχεδόν σε κάθε επεισόδιο μας αφήνει ο σκηνοθέτης να δούμε και δεν αφορά μόνον στις ημιτελείς ερωτικές σκηνές αλλά στις στιγμές που αξίζει η λεπτομέρεια στην υποκριτική. Μυρσίνη και Δούκας πραγματικοί άρχοντες υποκριτικής όπως και πολλοί από την «οικογένεια» αλλά και την κοινωνία του τηλεοπτικού Διαφανίου…

To φινάλε του κύκλου είναι τον Ιούνιο.