Επέρχονται και θα αναδείξουν το πολιτικό προσωπικό που θα αναλάβει να σηκώσει την Πελοπόννησο, Περιφέρεια και Δήμους, σε ένα επίπεδο ευημερίας και όχι εξάρτησης. Πόσο εφικτό είναι αυτό αν κι εφόσον οι υποψήφιοι και κυρίως οι νικητές είναι υποχείρια κομμάτων και συστημάτων; Μένει να το δούμε…

Ωστόσο κάθε υποψήφιος επικεφαλής πολιτεύεται ανάλογα με τις ικανότητές του, πολιτικές και οικονομικές και φυσικά ανάλογα με την αγωγή του. Ένας έξυπνος πολίτης μπορεί, αν εντοπίσει όχι μόνον την ουσία αλλά και τις λεπτομέρειες στον τρόπο που πολιτεύεται ένας, να γνωρίζει σε μεγάλο βαθμό, τι είναι αυτό που τον περιμένει αν ψηφίζοντάς τον, εκλεγεί.

Για να μην αφήνω απ’ έξω και το συνάφι των ΜΜΕ, και απ’ αυτό εν πολλοίς κρίνεται η ποιότητα μιας προεκλογικής περιόδου και η αξία του πολιτικού προσωπικού. Δεν μπορεί ενόψει εκλογών να υπάρχουν αποκλεισμοί ή ακόμα και υπονομεύσεις ως κεντρική γραμμή σε ένα ΜΜΕ. Αλήθεια είναι ότι έτσι όπως έχουν καταντήσει τα ΜΜΕ οι πολιτικές και οι τακτικές της κεντρικής και της περιφερειακής εξουσίας, σήμερα έχουν ανάγκη να πιαστούν από το συρτάρι κάποιου, πολλά υποσχόμενου, υποψήφιου…

Από την άλλη πλευρά, έχουμε ένα κρίσιμο σώμα υποψηφίων συμβούλων που, άκουσον - άκουσον, με μιας γίνονται ειδικότεροι όλων, καταλληλότεροι των πάντων και σκληροί όσο κανείς. Ποιοι είναι αυτοί; Οι σύμβουλοι εκείνοι που επί χρόνια στήριζαν τη δημόσια εικόνα τους στα τοπικά ΜΜΕ, φυσικά χωρίς την παραμικρή οικονομική ενίσχυση των ΜΜΕ, αλλά σήμερα, ως Μεταπτυχιακοί Οικονομολόγοι και Πτυχιούχοι Επικοινωνιολόγοι, αξιολογούν τα ίδια αυτά ΜΜΕ και φυσικά τα απορρίπτουν…

Κάπου εκεί, στις εκλογές, θα διακρίνεις τον καλό και κακό φωτογράφο, τον τυπογράφο που έγινε γραφίστας και τον γραφίστα που δεν εννοεί να καταλάβει ότι ο υποψήφιος που θα λύσει το πρόβλημα της καθημερινότητας δεν είναι π.χ. τσουρέκι. Κάπου εκεί βλέπεις τους διαδρομιστές και τους δημοσιολόγους να κατατάσσουν υποψήφιους και ΜΜΕ σε κάστες και σε ομάδες χωρίς να κοκκινίζουν… Θα δεις επίσης «από μηχανής Θεούς» που έρχονται για να διαμορφώσουν συνθήκες πολιτικού πολιτισμού και να κάνουν επίδειξη εκλογικής κουλτούρας. Όπως λέμε «κουλτούρα να φύγουμε…»

Κι όπως λέει και ο λαός: Χώρια τα κομματόσκυλα που παραγοντίζουν, χώρια οι «γύφτοι» που πολιτεύονται, χώρια οι μπαλαμοί που ερωτεύονται μέρες εκλογών, χώρια τα λαμόγια που για να δώσουν μια υπογραφή συμμετοχής στα κοινά ζητούν κάποια χιλιάρικα μαύρα.

Οι επικεφαλής λοιπόν και όσοι έχουν αγνή πρόθεση, μέσα σε αυτό το πλαίσιο, θα κληθούν να στήσουν ομάδες εργασίας, να κάνουν έργο και να αλλάξουν τον τόπο…

Και δεν αναφέρθηκα καν στους επαγγελματίες της αυτοδιοίκησης αλλά και στους μετρ της κάλπης. Αυτές είναι δύο κατηγορίες γνωστές από τα παλιά, αλάνθαστες, αδίστακτες και αποτελεσματικές, δυστυχώς ή ευτυχώς…

Όσο για τον προγραμματικό λόγο, αυτός είναι πλέον υλικό σε έλλειψή, τάση των ιδιόρρυθμων και απαίτηση των ξεπερασμένων πολιτών…

Για όλα αυτά θα τα πούμε και προσεχώς…

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις