ΣΠΑΡΤΗ. Ιδιαίτερα επιτυχημένη, κρίθηκε αρμοδίως, η παρουσία του Δήμου Σπάρτης, στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση Word Τravel Μarket (WTM) που πραγματοποιήθηκε 7 – 9/11/2022 στο Λονδίνο.

Τον Δήμο Σπάρτης εκπροσώπησε στην έκθεση WTM η αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης, Γεωργία Ζαχαράκη – Αναστασοπούλου και η υπάλληλος του Δήμου, Δήμητρα Κατσώλα.

Η συμμετοχή του Δήμου Σπάρτης

Ο Δήμος Σπάρτης συμμετείχε στην Έκθεση ως συνεκθέτης στο περίπτερο (stand) της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Εκτός από το έντυπο πληροφοριακό υλικό και τα αναμνηστικά δώρα με τη νέα τουριστική ταυτότητα του Δήμου Σπάρτης που διανεμήθηκαν στους επισκέπτες, «…οι εκπρόσωποι του Δήμου πραγματοποίησαν και b2b συναντήσεις με εκπροσώπους ταξιδιωτικών γραφείων, δημοσιογράφους και bloggers για την προβολή και ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου Σπάρτης, ενημερώνοντάς τους για τις δυνατότητες συνεργασίας και επίσκεψης στην περιοχή».

Επισκέπτες

Το ελληνικό περίπτερο επισκέφτηκε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, συνοδευόμενος από τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη. Ο υπουργός είχε ιδιαίτερη συνομιλία με την αντιδήμαρχο Ζαχαράκη σχετικά με τις μορφές τουρισμού που έχουν δυνατότητες ανάπτυξης στον Δήμο Σπάρτης.

Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ

«…Η παρουσία του Δήμου Σπάρτης στις διεθνείς εκθέσεις και η εξωστρέφεια που επιτυγχάνεται μέσω αυτής, είναι στοιχεία που βοηθούν στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού μας προϊόντος και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου της περιοχής μας. Η συμμετοχή του Δήμου στην έκθεση WTM που αποτελεί το κορυφαίο τουριστικό γεγονός της Μεγάλης Βρετανίας πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ του Δήμου Σπάρτης όπως αυτή περιγράφεται στο Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ που έχει εκπονήσει και εφαρμόζει ο Δήμος μας», λένε από τον Δήμο Σπάρτης..

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις