Όταν ο Σκλαβενίτης άκουσε το… Μολών Λαβέ

Μια εταιρεία μπορεί να τζιράρει 20 εκατ. μόνο από τα ράφια της Σκλαβενίτης - Μολών Λαβέ ΑΕ κατακτά την αγορά με μετρημένες κινήσεις
ΛΑΚΩΝΙΑ. Η Μολών Λαβέ ΑΕ, εταιρεία τυποποίησης και εμπορίας ελαιολάδου, γνωστή από το ομώνυμο brand που διατίθεται μέσω των αλυσίδων Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The Mart, αντλεί σχεδόν το σύνολο του κύκλου εργασιών της από την εγχώρια αγορά, με τον βασικό της πελάτη να απορροφά σταθερά μεγάλα φορτία προϊόντων.
Το 2024, ο τζίρος της άγγιξε τα 16,35 εκατ. ευρώ, με πάνω από 15,8 εκατ. να προέρχονται από την Ελλάδα. Μια εμπορική σχέση που, αν και μονοσήμαντη, αρκεί για να προσφέρει σταθερότητα, όγκο και προοπτική.
Όπως γράφει το mononews.gr, η Μολών Λαβέ ΑΕ (έδρα Λακωνία) έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια να εδραιώσει την παρουσία της στην αγορά τυποποιημένου ελαιολάδου, επενδύοντας στη σταθερότητα των συνεργασιών και στην αξιοπιστία του προϊόντος της. Χωρίς εκτεταμένο δίκτυο διανομής ή πολυεπίπεδο μάρκετινγκ, στηρίχθηκε σχεδόν αποκλειστικά σε έναν βασικό πελάτη, χτίζοντας τζίρο και δυναμική μέσα από σταθερή τοποθέτηση στα ράφια. Ο τζίρος της εκτινάχθηκε την τελευταία διετία, όχι μόνο λόγω της παρουσίας της στο δίκτυο του Σκλαβενίτη, αλλά και ως αποτέλεσμα της σημαντικής ανόδου που καταγράφηκαν στις τιμές του ελαιολάδου. Είναι ενδεικτικό ότι το 2022 ο κύκλος εργασιών της δεν ξεπερνούσε τα 6 εκατ. ευρώ.
Για το 2025, η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι οι πωλήσεις θα προσεγγίσουν τα 20 εκατ. ευρώ, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών.
Ο κύκλος εργασιών από πωλήσεις προϊόντων διαμορφώθηκε το 2024 σε 16,35 εκατ. ευρώ (+2,3%) εκ των οποίων 15,82 εκατ. ευρώ προήλθαν από την εγχώρια αγορά, 72,46 χιλ. ευρώ από ενδοκοινοτικές παραδόσεις και 458,23 χιλ. ευρώ από εξαγωγές σε τρίτες χώρες.
Η επιστροφή στην κερδοφορία αποδίδεται στην αύξηση του κύκλου εργασιών, η οποία κάλυψε την άνοδο δαπανών σε επιμέρους λειτουργικά κόστη, όπως αποσβέσεις, αμοιβές προσωπικού, διαφήμιση και ενέργεια.