Διαδικτυακό εργαστήρι από το Sparti TechLab για την “συμμετοχική χρηματοδότηση από το πλήθος”

ΣΠΑΡΤΗ. Έχεις ακούσει για την μέθοδο χρηματοδότησης «crowdfunding»; Κάτι έχει πάρει το αυτί σου, έτσι; Έχεις ένα πρότζεκτ στα σκαριά και αναζητείς χρηματοδότηση; Θέλεις να μάθεις πώς λειτουργεί το crowdfunding ώστε να στήσεις τη δική σου καμπάνια;

Ε, τότε σε αφορά:

Το Sparti TechLab της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης της Σπάρτης σε συνεργασία με το FEAST Greece, την πλατφόρμα μικροχρηματοδότησης δημιουργικών ιδεών, και με την υποστήριξη της Αμερικάνικης Πρεσβείας διοργανώνει το διαδικτυακό εργαστήριο «Crowdfund_ABLE», το οποίο θα καλύψει με κατανοητό τρόπο τη μεθοδολογία της «συμμετοχικής χρηματοδότησης από το πλήθος» μέσα από πετυχημένα παραδείγματα και την χρήση πρακτικών εργαλείων.

Ο απώτερος στόχος του εργαστηρίου είναι να προετοιμάσει τη μελλοντική καμπάνια χρηματοδότησης των πρότζεκτ που επιθυμούν να υλοποιήσουν οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο.

Δώσε βάση:

Μετά το τέλος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοούν:

• Εάν το crowdfunding είναι η κατάλληλη μέθοδος για τη χρηματοδότηση της ιδέα τους

• Ποιο είδος crowdfunding να κατάλληλο για το προτζεκτ τους

• Πόση προετοιμασία και συντονισμός απαιτείται

• Τι έρευνα χρειάζεται να γίνει πριν την έναρξη μιας καμπάνιας

• Ποια είναι τα καλύτερα εργαλεία που θα διευκολύνουν την προσπάθεια της ομάδας εργασίας

• Ποια θα είναι η στρατηγική της καμπάνιας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της

• Τι ανταποδοτικά θα προσφερθούν κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας

• Ποιο θα είναι το αφήγημα της καμπάνιας

• Πώς θα βρουν τους υποψήφιους υποστηρικτές

• Ποια είναι τα βήματα εκπλήρωσης μετά την καμπάνια χρηματοδότησης

Λόγω των περιορισμών για την αντιμετώπιση της πανδημίας, το εργαστήριο έχει σχεδιαστεί με τις αρχές της ασύγχρονης ημιαυτόνομης τηλεκπαίδευσης.

Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο θα έχουν πρόσβαση σε μαγνητοσκοπημένες διαλέξεις, όπου θα μπορούν να επιλέγουν μόνοι τους το προσωπικό εκπαιδευτικό χρονικό πλαίσιο που θα τις παρακολουθήσουν και στη συνέχεια σε προκαθορισμένες συναντήσεις μέσω teleconferencing με την εισηγήτρια του εργαστηρίου θα αξιοποιήσουν το παρεχόμενο εκπαιδευτικό υλικό μέσω συζητήσεων και αναλύσεων καλών πρακτικών για την ανάπτυξη των προσωπικών τους πρότζεκτ.

Για τη καλύτερη κατανόηση του εργαστηρίου, ενθαρρύνονται οι συμμετέχοντες να φέρουν τις ιδέες τους για την υλοποίηση έργων, ώστε να εργαστούν πάνω σε αυτές ως σενάρια μελέτης περιπτώσεων.

Διάρκεια Εργαστηρίου

10 – 25 Φεβρουαρίου

Δομή Εργαστηρίου

10 - 24 Φεβρουαρίου 2021

Ασύγχρονη παρακολούθηση μαγνητοσκοπημένων διαλέξεων.

Τετάρτη 24 & Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου, 18.00 – 19.30, 2 εργαστήρια μέσω Τeleconferencing

Θεματική Α Εργαστηρίου

Το αφήγημα και τρόποι εξιστόρησης μιας καμπάνιας

Θεματική Β Εργαστηρίου

Η ανάπτυξη της στρατηγική μιας καμπάνιας

Εγγραφή στο σύνδεσμο «CROWDFUND_ABLE» (google.com)

Ειδήσεις σήμερα:

Τα Κύθηρα συνδέονται αεροπορικά με την Θεσσαλονίκη!

Η λάκαινα Κατερίνα Γερονικολού καταγγέλλει τον Κιμούλη για εργασιακό εκφοβισμό

Σύσκεψη σήμερα για έκτακτα μέτρα στις «κόκκινες» περιοχές!

Στη Βουλή η κρίση που αντιμετωπίζει η Δ.Ε.Υ.Α. Σπάρτης!

Οι Αμερικάνοι ξαναγράφουν την Ιστορία του 1821 (video)

Αυξάνονται, και πάλι τα κρούσματα στην Πελοπόννησο!