ΗΠΑ. «Είχαμε πειραματιστεί με την πώληση ρούχων και αξεσουάρ ιντερνετικά, όπως πχ στο eBay και το Facebook. Η διαδικτυακή μας κοινότητα φίλων και πελατών αυξήθηκε τάχιστα από μερικές εκατοντάδες μέλη σε πάνω από 10.000. Συνειδητοποίησα ότι μπορούσα να συνδυάσω το πάθος μου για οικονομικά προσιτά ρούχα με τις συμβουλές σε γυναίκες για να αισθάνονται σίγουρες για τις στυλιστικές τους επιλογές» υπογραμμίζει με άρθρο της στη στήλη Make It του CNBC.

«Χωρίς χρηματοδότηση ή διαβεβαιώσεις για το τι ήταν μπροστά, πήραμε το ρίσκο και θέσαμε φιλόδοξους στόχους. Επικεντρώθηκα στο να αξιοποιήσω την εμπειρία μου στις πωλήσεις και τις γνώσεις μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναπτύξω την εμβέλειά μας, ενώ ο Κρις ενσωμάτωσε τη χρηματοοικονομική του τεχνογνωσία στο στήσιμο της επιχείρησης. Σήμερα, διευθύνουμε την εταιρεία μας, Pink Lily. Πέρυσι, βγάλαμε 141 εκατ. δολ. (130 εκατ. ευρώ) και πουλήσαμε κατά μέσο όρο 11.000 προϊόντα την ημέρα» επισημαίνει.

Κάθε φορά που ζητούν τη συμβουλή της, εκείνη τονίζει ότι το πιο σημαντικό βήμα που έκανε από νωρίς ήταν η δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου, που δεν χρειάζεται να είναι τέλειο από την αρχή, αλλά σίγουρα θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στην πορεία. Σύμφωνα με την 36χρονη και μητέρα τριών παιδιών, είναι πολύ σημαντικό να προσδιορίσετε και να ενισχύσετε τον λόγο που οι πελάτες θα θέλουν να αγοράσουν κάτι από εσάς έναντι άλλης εταιρείας.

«Πριν ξεκινήσω το Pink Lily, ήμουν για τα καλά μέσα στο λιανεμπόριο. Όταν δεν εργαζόμουν τη δουλειά μου, έκανα αγορές μέσω Διαδικτύου. Κάθε φορά που επισκεπτόμουν έναν ιστότοπο, έκανα έναν απολογισμό του τι μου άρεσε και τι δεν μου άρεσε. Ανακάλυψα ότι δεν υπήρχαν πολλές επιλογές για γυναίκες που να ήταν και μοντέρνες και οικονομικές και ήξερα ότι θα μπορούσα να βοηθήσω να καλύψω αυτή την ανάγκη. Αυτό ήταν η βάση για την επιτυχία της Pink Lily» υποστηρίζει.

Στη συνέχεια, πρέπει να μπείτε στη θέση του υποψήφιου πελάτη. «Όσο πιο καλά μπορέσετε να γνωρίσετε τους ανθρώπους, σε σημείο που έχετε μια βασική κατανόηση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων και των καθημερινών προκλήσεων για εκείνους τόσο καλύτερα μπορείτε να ανταποκριθείτε σε όσα χρειάζονται» αναφέρει και προσθέτει πως «στην Pink Lily, γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας αναζητούν αντικείμενα με γνώμονα τις τάσεις της μόδας, την καλή ποιότητα, τις προσιτές τιμές και την ύπαρξη μεγάλης γκάμας μεγεθών, ενώ τους αρέσει να έχουν "φωνή" στα προϊόντα που δημιουργούμε και εμείς συχνά τους συμβουλευόμαστε».

Παράλληλα, εξηγεί πως «όταν κατανοήσετε για τα καλά τι σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας, θα έχετε βρει την ουσία για την επιχείρησή σας. Για εμάς στην Pink Lily, αυτό που μας έκανε να διαφέρουμε από άλλους ήταν ότι πολλά από τα προϊόντα μας κοστίζουν κάτω από 50 δολάρια. Στους πελάτες μας αρέσει επίσης να υποστηρίζουν μια οικογενειακή επιχείρηση και να αποτελούν μέρος της οικογένειας της Pink Lily συμμετέχοντας στην κοινότητά μας στα social media και όχι μόνο».

Επιπροσθέτως, διευκρινίζει πως είναι πολύ κρίσιμο να γίνουν προσεκτικά αλλά και γρήγορα βήματα για επέκταση της επιχείρησης και εξυπηρέτησης ενός ολοένα και μεγαλύτερου όγκο πελατών, ενώ κομβική είναι και η παρουσία στα social media. «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν πολύτιμα για την ανάπτυξη και την επιτυχία της Pink Lily. Από την αρχή, χρησιμοποιήσαμε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook για να συνδεθούμε απευθείας με τους πελάτες» καταλήγει.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις