ΣΚΑΛΑ. Η κατάσταση αν μη τι άλλο προκαλεί ακόμα και τον πιο ψύχραιμο πολίτη και τον «πράσινο» δημότη. Είναι γνωστό ότι οι βουνοκορφές της Λακωνίας σε Μάνη και Βάτικα είναι περιζήτητες από τις εταιρείες που επενδύουν σε πάρκα ΑΠΕ. Έτσι οι εργολάβοι των πάρκων κατακλύζουν τους δρόμους με νταλίκες που μεταφέρουν τμήματα των ανεμογεννητριών. Μόνο που στο πέρασμά τους σαρώνουν τα πάντα, ρίχνουν ηλεκτρονικές επιγραφές, καταπατούν πινακίδες σήμανσης, παρακωλύουν την κυκλοφορία, διαταράσσουν την κοινή ησυχία. ¨όλα αυτά φαίνεται να γίνονται με άδειες που παραχώρησαν οι αρμόδιες αρχές και φορείς αλλά χωρίς την παρουσία Αστυνομίας.

Για να κινηθεί ένα βαρύ όχημα από το κέντρο της χώρας έως τον Κάβο Μαλιά ή το Ταίναρο πρέπει να δώσουν άδεια αφού εξετάσουν φακέλους, ο Μωρέας για τον αυτοκινητόδρομο, η Περιφέρεια Πελοποννήσου για τον Εθνικό δρόμο, η Περιφερειακή Ενότητα για το επαρχιακό οδικό δίκτυο και ο κάθε δήμος στου οποίου τους δημοτικούς και αγροτικούς δρόμους θα κινηθούν τα οχήματα.

Στη Λακωνία ήδη τα πρώτα προβλήματα είναι φανερά και αυτό που αναρωτιούνται οι πολίτες και καλούνται να απατήσουν οι Αρχές, όπως η Αστυνομία, είναι το εξής: Όταν ένα όχημα και ο οδηγός του προκαλούν ζημιά είτε στη σήμανση είτε σε σταθερά νόμιμα στοιχεία κατά μήκος του οδικού δικτύου, υπάρχει νομοθεσία και τι προβλέπει;

Δηλαδή στην περίπτωση που ένα τέτοιο όχημα έριξε την ηλεκτρονική πινακίδα της Περιφέρειας στην είσοδο της Σκάλας, υπήρξε παρέμβαση της Αστυνομίας, καταγραφή του συμβάντος και περιορισμός του υπαίτιου που πρέπει και να επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποκατάστασης; Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο; Υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά; Ποιο καθεστώς διέπει την κίνηση των συγκεκριμένων οχημάτων αλλά και των συνεπειών που αυτή έχει;

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις