Τενεκέδες…
Το Ελληνικό Κράτος μπορεί να εντοπίσει ένα τενεκέ ελαιόλαδο σε ένα ΙΧ αλλά δεν μπορεί να εντοπίσει ένα βαγόνι ξυλόλιο σε ένα τρένο…

Μπάζα…
Η αλλοίωση του τόπου ενός ατυχήματος, δυστυχήματος ή εγκλήματος είναι παράνομη πράξη και όποιος παρανομήσει παραπέμπεται στη Δικαιοσύνη εκτός και αν είναι πολιτικός οπότε «παραπέμπεται» στη Βουλή…

Νissan…
Όλο και εντονότερη είναι η κυκλοφορία ομάδων νεαρών με ομοιογενή χαρακτηριστικά καταγωγής, διαμονής, γλώσσας, κ.λ.π. που προϊδεάζουν ανησυχητικά τους πολίτες και κυρίως τους πραγματικά ευάλωτους όπως οι ηλικιωμένοι και οι έφηβοι… (Προειδοποίηση: Όταν ένα αγροτικό είναι «φτιαγμένο» δεν είναι επικίνδυνο αρκεί να μην είναι «φτιαγμένος» και ο οδηγός του…)

«Έπιασε»…
Σε τρείς μήνες η Ελλάδα θα βρεθεί αντιμέτωπη με τις πυρκαγιές. Πόσο προετοιμασμένη είναι, Εθνικά, Περιφεριεκαά, Τοπικά, για να επεμβαίνει άμεσα;

Χωματερή…
Η διαχείριση των σκουπιδιών, αν και απορρόφησε εκατοντάδες εκατομμύρια σε απαλλοτριώσεις εκτάσεων, επιδοτούμενα εργοστάσια, στόλους οχημάτων, συστοιχίες κάδων και φυσικά άστοχες και ανεπαρκείς καμπάνιες, έχει αποτύχει αφού όταν γίνεται διαχείριση είναι πανάκριβη σε βάρος του πολίτη.

Δημοσά…
Υποχρέωση του Κράτους δεν είναι να οδηγεί τον πολίτη αποκλειστικά σε νέες οδικές αφετηρίες ασφαλείς, αλλά ακριβές. Την ίδια στιγμή πρέπει να του εξασφαλίζει ασφαλή διέλευση σε κάθε δημόσιο δρόμο. Π.χ. Μορέας - Παλαιά Ε.Ο. Τρίπολης Σπάρτης

Πρωτεύοντα…
Ο Δήμος Σπάρτης πρέπει να πάρει θέση για τη μεγάλη καθυστέρηση του νέου Αρχαιολογικού Μουσείου. Ο Δήμος Τρίπολης πρέπει να επιλύσει υποδειγματικά το πρόβλημα με τη στάθμευση. Ο Δήμος Καλαμάτας πρέπει να εναρμονίσει όλα τα κέντρα του και τις γειτονιές του αναπτυξιακά.

Ιστορική…
Σήμερα μια βόλτα από τη Σπάρτη στον Μυστρά αναδεικνύει την εγκατάλειψη των υποδομών σε ένα Τουριστικό, Πολιτιστικό, Παραγωγικό, τόπο. Ο πεζός και ο ποδηλάτης κινούνται με κίνδυνο. Η σήμανση είναι φτωχή. Τα δίκτυα ενέργειας απαράδεκτα και επιβαρυντικά. Οι υποδομές ασφάλειας, καθαριότητας, εξυπηρέτησης, ενημέρωσης ανύπαρκτες. Ο ιδιωτικός τομέας επενδύει αλλά μόνον αυτό δεν αρκεί… Και μιλάμε για την Ιστορική πρωτεύουσα…

Καβάλα…
Η κίνηση μέσα στην Τρίπολη με ΙΧ είναι μια διαδικασία βασανιστική. Η εύρεση ή η εξασφάλιση θέσης στάθμευσης είναι πλέον αυτοσκοπός και τείνει να γίνει στοιχείο της κουλτούρας της Τρίπολης. Ο επισκέπτης δεινοπαθεί. Λείπουν οι μεγάλοι χώροι στάθμευσης στην διοικητική πρωτεύουσα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Ερημοθήσονται…
Ταΰγετος και Πάρνωνας. Δύο προορισμοί για θεματικό τουρισμό, εναλλακτική αναψυχή, για παραγωγή και κατανάλωση μοναδικών ειδών χλωρίδας και πανίδας, με «διαμάντια» παράδοσης και πολιτισμού που παραμένουν έρημα, αναξιοποίητα και μάλλον εκτεθειμένα…

Μανιάτικο…
Όσο σημαντικός είναι ο δρόμος Σπάρτη - Γύθειο (Πυρί – Αιγιές) άλλο τόσο, ίσως και περισσότερο σημαντική είναι η αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης της Ανατολικής με την Δυτική Μάνη (Λακωνία - Μεσσηνία)

Χρέος…
Ο Δήμαρχος Ανατολικής Μάνης κάθε χρόνο στις 17 Μαρτίου αξιώνει από την Πολιτεία αυτά που αναλογούν στη Μάνη. Ενοποίηση της, Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, φθηνό νερό και φθηνή διαχείριση απορριμμάτων. Οι εκπρόσωποι της Κυβέρνησης ακούνε αλλά δεν ανταποκρίνονται στο χρέος τους…

Ντουγρού…
Ένα δίκτυο μονοπατιών θα χαραχθεί και όπου υπάρχει θα αναβαθμιστεί στην Πελοπόννησο. Από πού ξεκινά; Που τελειώνει; Που επεκτείνεται; Που οδηγεί; Πως λειτουργεί; Πως μπορεί να συνεισφέρει στην βιώσιμη ανάπτυξη;

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις