Πελοπόννησος: Στη Θεσσαλονίκη η επιβράβευση του Δημήτρη Πτωχού - Με περίπτερο στη ΔΕΘ η Περιφέρεια
Στη Θεσσαλονίκη η επιβράβευση του Δημήτρη Πτωχού - Στην Καλαμάτα παρουσίασης του νέου place brand της Περιφέρειας Πελοποννήσου
ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΣ. Ευθύτατη στήριξη του Δημήτρη Πτωχού αποτέλεσε η εκδήλωση εγκαινίων του Περιπτέρου της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη ΔΕΘ.
Οι υπουργοί της Κυβέρνησης, Παπασταύρου, Δήμας, Ανδριανός και Σπανάκης καθώς και ο γ.γ. του ΕΟΤ κ. Φερεντίνος αφιέρωσαν το ήμισυ του χαιρετισμού τους στο πρόσωπο και στο έργο του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού και στη συνεργασία τους.
Ήταν μια ανανέωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, από δύο κεντρικούς υπουργούς και δύο υφυπουργούς χωρίς να αποσιωπούν το έργο των προκατόχων του Δημήτρη Πτωχού αλλά αναδεικνύοντας τον ως την απολύτως σωστή επιλογή της ΝΔ στην αιρετή Περιφέρεια.
Το ακροατήριο της εκδήλωσης ήταν ευάριθμο και το στίγμα της Περιφέρειας διακριτό και διακριτικό.
Παρουσίασης του νέου place brand
Την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας (19:30) η Περιφέρεια Πελοποννήσου επανεκινεί της Τουριστική Στρατηγική σε εκδήλωση παρουσίασης του νέου place brand. Από την «Μυθική Πελοπόννησο» περνά σε ένα κοινό αφήγημα με στόχο την επανατοποθέτησή της ως ελκυστικού τόπου για να ζεις, να εργάζεσαι, να δημιουργείς, να επισκέπτεσαι.
Θα μπορούσε η συγκεκριμένη εκδήλωση να πραγματοποιηθεί στο Ναύπλιο, στον Μυστρά, τη Μονεμβασιά, τις Μυκήνες ή στην Σπάρτη αλλά επελέγη η Καλαμάτα, προφανω΄ς ως η νέα πύλη της Πελοποννήσου, λόγω του Αερολιμένα που εξελίσσεται και ως πρότυπο δυναμικών επενδύσεων τουρισμού, λόγω του Costa Navarino, ενώ ο δήμος Καλαμάτας έχει την πρωτοκαθεδρία σε επενδυμένους πόρους ανάπτυξης και ανάπλασης.