ΣΠΑΡΤΗ. Ο Αθλητικός Σύλλογος «Δόξα Ανωγείων», με τη συνδρομή του Γενικού Νοσοκομείου Σπάρτης, διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία, 9-7- 2026 στο αγροτικό ιατρείο Ανωγείων. Μια πράξη προσφοράς, αγάπης και αλληλεγγύης που κρατιέται ζωντανή εδώ και 30 χρόνια.

Να υπενθυμίσουμε ότι η τράπεζα αίματος ξεκίνησε να λειτουργεί το 1996 με σκοπό τη βοήθεια σε κάθε συνάνθρωπο, ενώ με σχετική ανακοίνωση καλούνται οι εθελοντές αιμοδότες να αφιερώσουν πέντε λεπτά από το χρόνο τους, ενισχύοντας τη σημαντική αυτή προσπάθεια.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις