Ανέκαθεν το κόμμα της ΝΔ αγνοούσε προκλητικά και αψηφούσε καταστροφικά τα τοπικά ΜΜΕ. Ιστορικά είναι το κόμμα ποτέ δεν έδωσε στον τοπικό τύπο όσα τους αναλογούσαν. Με κεντρομόλες πάντα πολιτικές και με καμπάνιες που ποτέ δεν έφθασαν, έστω και λανθασμένες, ποτέ στην ελληνική περιφέρεια.

Πολλά μας θυμίζει η ΝΔ σήμερα. Όταν για τους δικούς της λόγους κρίνει και αποφασίζει ότι πρέπει να κάνει «απόβαση» και «κατάληψη» της Πελοποννήσου. Δεκάδες πολιτικά στελέχη διασταυρώνονται στους δρόμους και τις πλατείες της Πελοποννήσου σε μια έντονη προσπάθεια να συγκρατήσουν τους Νεοδημοκράτες που δεν έχουν λόγο να στηρίξουν αυτή τη ΝΔ αλλά κάθε λόγο να επιλέξουν ένα νέο κόμμα Σαμαρά ή άλλο…

Κι όμως η ΝΔ, παρόλο που διαθέτει οργανωμένη επικοινωνιακή ομάδα, όσο ποτέ άλλοτε και όσο κανείς, αφήνει έξω από την στρατηγική της τα τοπικά ΜΜΕ. Σημάδι νοοτροπίας. Σημείο απόστασης. Απόδειξη τακτικής. Τεκμήριο αλαζονείας.

Λάθος που δεν κάνουν ούτε τα νεοφανή κόμματα…

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις