ΣΠΑΡΤΗ. Ο ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει για ένα έργο που ξεκινά αυτές τις ημέρες στην Οδό Σπάρτης - Γυθείου. Πρόκειται για ένα κρίσιμο έργο, το οποίο θα θωρακίσει ηλεκτρικά τους καταναλωτές στη συγκεκριμένη οδό, ενώ ταυτόχρονα θα διασφαλίσει μελλοντικά την ηλεκτρική υπόγεια διασύνδεση με την πόλη της Σπάρτης.

Το σημαντικότερο όμως όφελος για την πόλη, θα είναι η επακόλουθη αποξήλωση του Εναερίου Δικτύου της Μέσης Τάσης, γεγονός που θα συμβάλλει στην αισθητική αναβάθμιση της περιοχής και της οδού Σπάρτης - Γυθείου. Ταυτόχρονα, δημιουργούνται οι υποδομές για την ασφαλέστερη και εναλλακτική τροφοδότηση των καταναλωτών της Χαμηλής Τάσης.

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναγνωρίζει ότι το έργο κατασκευάζεται σε ένα τόσο κεντρικό σημείο, στα όρια του Αστικού Ιστού της πόλης. «Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε τα πολλαπλά οφέλη του. Γνωρίζοντας ότι η όχληση είναι προσωρινή, ενώ τα έργα μένουν για πάντα, θα θέλαμε την κατανόησή και την υπομονή σας κατά τη διάρκεια των εργασιών, ώστε να εκτελεστούν και να ολοκληρωθούν με απόλυτη ασφάλεια.

Επί τη ευκαιρία, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους φορείς για την άψογη συνεργασία (ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, Δήμο Σπάρτης, ΕΦΑΛΑΚ, Αστυνομία Σπάρτης), καθώς και το τεχνικό προσωπικό της υπηρεσίας μας, που καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ελαχιστοποιηθούν τυχόν προβλήματα μέχρι την άρτια και με ασφάλεια τεχνική ολοκλήρωση του έργου».

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Σπάρτη εδώ: Σπάρτη: Ειδήσεις σήμερα – Συνεχής ενημέρωση

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις