“Μαυρίζω” δεν σημαίνει αποχή, λευκό ή άκυρο.
Γράφει η Σταματική Κουρεμπή*
Έλαβα καποια μηνυματα του τυπου ..'' μα κάλα τι δουλεία έχεις έσυ σε εκλογικές συγκεντρώσεις;;'' η απάντησή μου ειναι η εξης : ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΧΙ αποχή, άκυρο και λευκό στις προσεχείς εκλογές!
Αγνοείστε τα κελεύσματα των «βαλτών» που μιλάνε για αποχή από τις εκλογές ή ακόμα καλύτερα προσπαθείστε να μεταπείσετε και τους “αφελείς” που νομίζουν ότι κάνουν …αντίσταση και τιμωρούν το σύστημα με την αποχή…
Μην απαρνιέστε το μοναδικό δικαίωμα που μας έχει απομείνει. Μην παίζετε (ή παίζουμε) το… παιχνίδι του συστήματος, καθώς όσοι σας λένε να μην πάτε ΘΑ ΠΑΝΕ σύσσωμοι να ψηφίσουν.!!!!
Μην ακούτε και μην μπαίνετε σε κανέναν πειρασμό για ΑΠΟΧΗ, ΑΚΥΡΟ ή ΛΕΥΚΟ. Και οι τρεις αυτές περιπτώσεις δείχνουν πλήρη ανευθυνότητα και λειτουργούν σε βάρος του κοινωνικού συνόλου αλλά και σε βάρος των ίδιων των διαμαρτυρόμενων και απογοητευμένων…Χαρακτηριστικό είναι ότι όσοι δεν θέλουν ή …βαριούνται να πάνε να ψηφίσουν, χρησιμοποιούν το επιχείρημα “αφού όλοι ίδιοι είναι…”, αλλά είναι οι ΠΡΩΤΟΙ που βγαίνουν και φωνάζουν όταν δεν τους ικανοποιεί το αποτέλεσμα!! “Μαυρίζω” λοιπόν,
ΔΕΝ σημαίνει αποχή, λευκό ή άκυρο.Σημαίνει, ΕΝΙΣΧΥΩ το ποσοστό κάποιου, για να ΜΕΙΩΣΩ το ποσοστό κάποιων άλλων!
Στη δική σου αποχή βασίζουν τις ελάχιστες ελπίδες τους να μην φανεί η ολοκληρωτική συντριβή τους κι έτσι να συνεχίσουν Μην επιτρέψεις να χρησιμοποιήσουν την δική σου αποχή ως επιχείρημα!!! ΟΧΙ στην αποχή, όχι άκυρο και λευκό!
* Υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Περιβολίων – Πελλάνας με το ψηφοδέλτιο του Χρήστου Αλεξάκου