Το «ευχαριστώ» Αλεξάκου που «τσάκισε» τον Αργειτάκο!!!
ΣΠΑΡΤΗ. Το ντιμπέιτ της ιστοσελίδας «Απέλλα» εξελίσσεται με τους 5 υποψήφιους δημάρχους να απαντούν. Η συντονίστρια έχει θέσει το ερώτημα για τις βασικές προτεραιότητες των υποψηφίων.
Ο υποψήφιος δήμαρχος της… απελπισίας Αργειτάκος μόλις έχει αναφερθεί στην ανάγκη τουριστικής (!) ανάπτυξης.
Ο υποψήφιος Δήμαρχος της… Ελπίδας Χρήστος Αλεξάκος έχοντας τον λόγο αναφέρει: « Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Αργειτάκο που υιοθέτησε το όραμα της Ελπίδας, το οποίο έχουμε κοινοποιήσει εδώ και 40 ημέρες…»
Τέθηκαν στον Χρήστο Αλεξάκο τα εξής (7) ερωτήματα:
1. Αναδείξτε το συγκριτικό σας πλεονέκτημα έναντι των συνυποψηφίων σας και εξηγείστε μας γιατί επιθυμείτε να γίνετε Δήμαρχος της Σπάρτης;
2. Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο πρόβλημα του Δήμου Σπάρτης σήμερα, και ποιο θεωρείτε ότι θα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του Δήμου Σπάρτης σε μια δεκαετία, αν σήμερα δεν υπάρξουν κάποιες πρωτοβουλίες;
3. Αναφέρετε επιγραμματικά τα πέντε πρώτα ζητήματα που θα σας απασχολήσουν στο Δημοτικό Συμβούλιο, αμέσως μετα την ανάληψη των καθηκόντων σας.
4. Πως θέλετε να είναι ο Δήμος Σπάρτης σε μια εικοσαετία και πως μπορείτε να επηρεάσετε τις εξελίξεις προς αυτήν την κατεύθυνση, αν σήμερα εκλεγείτε Δήμαρχος;
5. Είστε ευχαριστημένοι από τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου; Αν όχι ή αν όχι απόλυτα, τι πρέπει να αλλάξει κατά τη γνώμη σας;
6. Πως βλέπετε την συμμετοχή των δημοτών στη διακυβέρνηση του Δήμου;
7. Πιστεύετε ότι μπορεί να υπάρξει ελεύθερη αυτοδιοίκηση, όταν στηρίζεται μόνον στην κρατική χρηματοδότηση, ή θα πρέπει να υπάρξουν δικοί της πόροι και ποιοι να είναι αυτοί;