Αλεξάκος: «Οι άνθρωποι της “Ελπίδας” έχουν πετύχει την πρώτη νίκη!»
«Η Ελπίδα, οι νέοι άνθρωποι που την αποτελούν και κατάρτισαν το ψηφοδέλτιο και το πρόγραμμά της έχουν ήδη πετύχει την πρώτη νίκη.
Έβαλαν στο τραπέζι της προεκλογικής συζήτησης και δέσμευσης ζητήματα όπως:
- η τουριστική ανάπτυξη
- η διαφάνεια στη διαχείριση
- η ακομμάτιστη αυτοδιοίκηση
- η ρύθμιση του προβλήματος των ρομά
- η στήριξη της αγροτικής παραγωγής
- η τόνωση της εμπορικής κίνησης
Ελπίζουμε ότι οι δημότες στην πόλη και τα χωριά, παρ’ όλο τον αποκλεισμό μας από μερίδα των ΜΜΕ, έχουν καταλάβει την πρότασή μας, έχουν αναγνωρίσει τα πρόσωπα του συνδυασμού μας.
Σε αυτές τις εκλογές δεν υπάρχουν διλήμματα, δεν χωρούν εκβιασμοί, δεν αποδίδουν οι πιέσεις. Σε αυτές τις εκλογές καμία ψήφος δεν θα είναι χαμένη.
Η επόμενη πενταετία είναι εξαιρετικά κρίσιμη και ανταγωνιστική. Αν παραμείνει η παρούσα δημοτική αρχή η παρακμή είναι αναπόφευκτη.
Αν αναδειχθεί η ενωμένη αντιπολίτευση θα χαθεί πολύτιμος χρόνος.
Οι πολίτες έχουν πλέον επιλογές. Έχουν λύσεις.
Η ψήφος είναι μυστική. Κανείς, μα κανείς, δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα βγάλει η κάλπη.
Ένα είναι σίγουρο! Για τη μιζέρια, την ανεργία, τη φτώχεια και την απομόνωση που χαρακτηρίζει τον Δήμο Σπάρτης κάποιοι ευθύνονται είτε έμμεσα, είτε άμεσα.
Η Ελπίδα θα είναι παρούσα διαρκώς, έντονα κι έντιμα, εκεί που θα την κατατάξουν οι ενεργοί και θαρραλέοι πολίτες».