ΣΠΑΡΤΗ. Η ΔΕΥΑ Σπάρτης με πληρωμένη ανακοίνωσή της στον τύπο «επιθυμεί» να ενημερώσει τους δημότες, για «τα πώς και τα γιατί», της νέας τιμολογιακής πολιτικής της για το 2021. Μάλιστα σε αυτή την ενημέρωση προειδοποιεί όποιον έχει αντίθετη άποψη και την εκφράζει να προσέξει: «Ό,τι άλλα διασπείρονται από διάφορους εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα. Είναι ψευδή και συκοφαντικά και η επιχείρηση, θα πάρει όλα εκείνα τα μέτρα που θα διαφυλάξουν τα έννομα επιχειρησιακά της συμφέροντα». Προφανώς αναφέρεται στους κ. κ. Αργειτάκο, Βαλιώτη, Βουνάση και στους 45 περίπου προέδρους των χωριών που έχουν διαφορετική εκτίμηση για την ΔΕΥΑΣ.

Η ΔΕΥΑΣ αποδίδει το χρέος που την ταλανίζει σε εσφαλμένη τιμολογιακή πολιτική στο παρελθόν. Πούλαγε φθηνά το νερό στους πελάτες, αναφέρει η ΔΕΥΑ Σπάρτης και ξαφνιάζει δεδομένου ότι το νερό ως πρώτιστο βασικό αγαθό και δεν πωλείται… όπως και δεν διακόπτεται η παροχή του από έναν άνθρωπο που το έχει ανάγκη.

Οι «πελάτες» της ΔΕΥΑΣ λοιπόν καλούνται να πληρώσουν το κόστος λειτουργίας της επιχείρησης. Κάθε μέρα η αστοχία της ΔΕΥΑΣ κοστίζει στους πολίτες – πελάτες 2.200€. Η ΔΕΥΑΣ κάθε χρόνο χρεώνεται πάνω από 800.000€ και κινδυνεύει η βιωσιμότητά της.

Η ΚΕΔΕ και ο Γιώργος Πατούλης έχουν αποφανθεί: «Το νερό δεν πωλείται. Το σημαντικότερο αγαθό της ζωής δεν ιδιωτικοποιείται. Η ελεύθερη πρόσβαση στις υπηρεσίες ύδρευσης είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των πολιτών». Ο Αλέξης Τσίπρας έχει πει «θα πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε πως ορισμένα αγαθά δεν πωλούνται και δεν αγοράζονται, αλλά πρέπει να είναι αγαθά στα οποία όλοι οι πολίτες πρέπει να έχουν πρόσβαση…»

Δεν πρέπει να λησμονεί κανείς ότι οι πολίτες της Σπάρτης έχουν εκχωρήσει στη ΔΕΥΑΣ το δικαίωμα αξιοποίησης και εκμετάλλευσης του αγαθού που λέγεται νερό. Αν έχουν γίνει ιστορικά λάθη στην στρατηγική θα πρέπει να αποδοθούν στους υπεύθυνους και όχι στους πολίτες και μάλιστα οριζόντια.

Αυτός είναι και ο λόγος που στο εξής η ΔΕΥΑ Σπάρτης θα πρέπει να ελέγχεται εξονυχιστικά, να έχει απόλυτη διαφάνεια στην διαχείρισή της ακόμα και στην σκοπιμότητα της λειτουργίας της και να μην ξεχνά ότι στο νέο καθεστώς που οδηγείται υπάρχει ένα αξίωμα: «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο!»

[Δείτε στο notospress.gr καθημερινά όλες τις ειδήσεις για τη Λακωνία στην ενότητα «Συμβαίνει στο νησί του Πέλοπα»]