ΚΑΛΑΜΑΤΑ. Στο κάδρο συζητήσεων, πρωτοβουλιών και εξελίξεων ιδιωτικοποίησης μπαίνει και πάλι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, καθώς κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ φαίνεται ότι βγάζουν ξανά από τα... “συρτάρια” το σχέδιο παραχώρησης και των υπόλοιπων 23 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας που είχαν μείνει ως γνωστόν εκτός του “πακέτου” παραχώρησης περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport.

Σ’ αυτή την συζήτηση, εισχώρησε το αεροδρόμιο της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας δεδομένης της αυξητικής τάσης των τουριστικών ροών που κατεγράφησαν τα προηγούμενα χρόνια, ενώ από τα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια, όπως της Αλεξανδρούπολης, Χίου και Πάρου, παρουσιάζουν επίσης εμπορικό ενδιαφέρον και είναι εκείνα που θα πάρουν σειρά στις προκηρύξεις διεθνών διαγωνισμών.

Για το «Καπετάν Βασ. Κωνσταντακόπουλος» της Καλαμάτας, που στόχος είναι να αποτελέσει το επόμενο μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο της χώρας, τις επόμενες εβδομάδες θα σχεδιαστεί διαγωνισμός για την παραχώρησή του.

Σημειώνεται δε, ότι το βασικό ζήτημα για την περαιτέρω ανάπτυξη του αεροδρομίου που σήμερα χρησιμοποιείται από την Πολιτική Αεροπορία έχει να κάνει με τις απαλλοτριώσεις της ευρύτερης περιοχής που εκκρεμούν δικαστικά.