ΜΕΣΣΗΝΙΑ. H LIΑ΄ είναι µια µικρή επιχείρηση παραγωγής, τυποποίησης και εµπορίας ελαιολάδου στα Φιλιατρά Μεσσηνίας που έχει ξεχωρίσει για ένα κυρίως λόγο. Το εξαιρετικά αποτελεσµατικό και καινοτόµο µάρκετινγκ µέσα από τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, που της έχει επιτρέψει στα τελευταία δέκα χρόνια να κατοχυρώσει σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα σε µια σειρά αγορών του εξωτερικού.

Ως αποτέλεσµα της αξιοποίησης στο έπακρο της πλατφόρµας επαγγελµατικής δικτύωσης LinkedIn η LIΑ΄ έχει επιτύχει κάτι που πολλές µπουτίκ επιχειρήσεις ελαιόλαδου αγωνίζονται να καταφέρουν δηλαδή να διαθέτει το σύνολο του προϊόντος που ανέρχεται περίπου σε 25 τόνους ως πρίµιουµ τυποποιηµένο αλλά και µε την ετικέτα της εταιρείας.

Πίσω από την επιχείρηση βρίσκονται τα αδέρφια Χριστίνα και Κωσταντίνος Στριµπάκου. Ο Κωσταντίνος έχει εξελίξει και εκσυγχρονίσει τις καλλιεργητικές πρακτικές διασφαλίζοντας ότι ο καρπός φτάνει σε άριστη κατάσταση στο ελαιοτριβείο. Από τη δεξαµενή και ύστερα αναλαµβάνει τα ηνία η Χριστίνα, επενδύοντας εργασία που δεν γνωρίζει ωράρια για να ανοίξει πόρτες µες από τη συστηµατική αναζήτηση και καλλιέργεια εµπορικών συνεργασιών µέσα από το LinkedIn.

Το αποτέλεσµα της προσπάθειας είναι πολύ ικανοποιητικό αφού η LIΑ΄ έχει καταφέρει να µπει σε εκλεκτά ράφια που περιλαµβάνουν και αλυσίδες καταστηµάτων πολυτελείας στην Ευρωπαϊκή και πρόσφατα στην Αµερικανική αγορά. Αποδεικνύοντας έτσι ότι κάθε ετικέτα Κορωνέικης παρά το γεγονός ότι υπάρχει πληθώρα από ελαιόλαδα της ίδιας ποικιλίας στην αγορά µπορεί µε µάρκετινγκ και µε εξωστρέφεια να βρει το δικό της κοινό.

Με άρωμα από καυκαλήθρες και άγρια βότανα, αποκλειστικά από Κορωνέικη

Το ελαιόλαδο της LIΑ΄ που έχει στο σύνολό του πιστοποίηση ολοκληρωµένης διαχείρισης πρoέρχεται αποκλειστικά από Κορωνέικη ποικιλία. Καθώς παράγεται κυρίως από πράσινους καρπούς έχει ένα µεσαίο φρουτώδες µε αρκετή πολυπλοκότητα και µε πράσινες νότες όπως φύλλα και βότανα. «Όταν το µυρίζεις έρχεται στο νου το άρωµα από τις καυκαλήθρες και τα άγρια βότανα που βρίσκονται κάτω από τις ελιές», θα πει η ίδια. Χαρακτηριστικό γνώρισµα είναι επίσης η νότα από µπανάνα που διακρίνει την Κορωνέικη, ενώ «το πικρό θυµίζει άγρια ραδίκια που στην αρχή έχουν πικρή γεύση, η οποία καταλήγει σε γλύκα, ενώ το πικάντικο έχει γεύση φρέσκου πιπεριού µε επίγευση από φρέσκα καρύδια», όπως εξηγεί.

Marketing από τον υπολογιστή

Την ανταπόκριση που είχε η φιλοσοφία της LIΑ΄ στη αγορά επιβεβαιώνει το γεγονός ότι όλη η παραγωγή των 25-30 τόνων διοχετεύεται ως τυποποιηµένο προϊόν µε την ετικέτα της επιχείρησης, κάτι που πολλές άλλες µπουτίκ επιχειρήσεις ελαιόλαδου αγωνίζονται ακόµη να επιτύχουν. Κλειδί στην επιτυχία είναι η µεθοδική και εντατική προώθηση, που δεν γνωρίζει ωράρια και αξιοποιεί τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Την προ-COVID εποχή εντόπιζα στην πλατφόρµα LinkedIn ιδιοκτήτες καταστηµάτων στο εξωτερικό µε τους οποίους πίστευα ότι ταιριάζει το προφίλ µου κι έκανα ένα ταξίδι για να οργανώσω γευσιγνωσία του προϊόντος µου στην έδρα τους», θα πει η κα Στριµπάκου.

Κανένας πελάτης δεν είναι ασήµαντος για τη LIΑ΄ όσο µικρός κι αν είναι. «Αφιέρωσα πολύ χρόνο για να αναπτύξω σχέσεις και να µην είµαι ένα ντιζαϊνάτο µπραντ από την Ελλάδα. Είµαι πάντα διαθέσιµη, ακόµη και νύχτα», θα πει η κα Στριµπάκου.

Πηγή: Agronews.gr

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις