Δείτε τμήματα της αρχιτεκτονικής μελέτης.

Στην μελέτη που προβλέπει την οριστική ρύθμιση της οδού Λεωνίδου αναφέρθηκε ο Αντιδήμαρχος Απόστολος Σκρεπέτης, μέσα από το ραδιόφωνο Νότος 94.9.

Ο κ Σκρεπέτης χαρακτηρίζει την νέα μελέτη ως συνολική παρέμβαση στην οδό Λεωνίδου από την οδό Αλκμάνους έως την οδό Όθωνος Αμαλίας. Η μελέτη προβλέπει ρυθμίσεις της κυκλοφορίας, νησίδα, φωτισμό, πλακόστρωση πεζοδρομίων, φύτευση δένδρων και μεταφύτευση. Στην ουσία θα γίνει ανακατασκεύη της οδού.

Συγκεκριμένα αναφέρει:
« Η μελέτη έχει κατατεθεί και περάσει από το Δημοτικό Συμβούλιο και κάνουμε προσπάθεια να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Προχωρούμε σε βελτιώσεις και ελπίζουμε το επόμενο τρίμηνο να ενταχθεί. Αν όλα πάνε καλά στις αρχές του 2013 θα πρέπει να ενταχθεί.
Η μελέτη προβλέπει έργο αποξήλωσης όλης της οδού και κατασκευής από την αρχή. Αν ανήκουμε σε αυτούς που βλέπουν μακριά, και μπορούμε να διακρίνουμε την δημιουργία ενός νέου έργου που θα αναβαθμίσει την περιοχή και θα εξυπηρετήσει τους πάντες θα πρέπει να χαιρόμαστε. Αν ανήκουμε σε αυτούς που βλέπουν κοντά τότε θα μας δυσαρεστήσει το γεγονός της διακοπής της κυκλοφορίας προκειμένου να κατασκευαστεί….

Δεν θα χάσουμε δένδρα και αν η μελέτη κάπου το επιβάλει θα γίνει μεταφύτευση. Θα διατηρηθούν οι νεραντζιές. Θα υπάρξει φωτισμός όχι στην νησίδα αλλά στα πεζοδρόμια και για τα ρεύματα κυκλοφορίας και για τους πεζούς. Θα υπάρχουν θέσεις πάρκιν, θέσεις κάδων απορριμμάτων, θα γίνει κάλυψη των πεζοδρομίων με κυβόλιθους και ειδική διαδρομή για τυφλούς, ράμπες για ΑΜΕΑ κ.α.
Δεν τίθεται θέμα κοπής πεζοδρομίων γιατί ο δρόμος ανακατασκευάζεται.
Το έργο ευελπιστώ ότι, αν ενταχθεί, θα ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη διετία – τριετία».

Όπως δείχνουν και τα αρχιτεκτονικά σχέδια της μελέτης, που εξασφάλισε το notospress.gr για τους αναγνώστες του προβλέπονται θέσεις πάρκιν σχεδόν σε όλο το μήκος της οδού με εσοχές στο πεζοδρόμιο. Αυτή είναι και μια μέθοδος που θα διατηρήσει το μέγιστο πλάτος των πεζοδρομίων στα σημερινά επίπεδα.

Η ανακατασκευή της οδού ενδεχομένως να δώσει την δυνατότητα σήμανσης των υπόγειων δικτύων όλων των υπηρεσιών. Απαραίτητη είναι επίσης η εξάντληση κάθε πίεσης προκειμένου να γίνει υπόγειο το δίκτυο της ΔΕΗ. Επίσης θα πρέπει να προβλεφθεί χώρος για δημιουργία διαδρόμου ποδήλατου έτσι ώστε να υφίσταται στην περίπτωση που η πόλη, κάποτε, συνδεθεί με ποδηλατόδρομο.

Επίσης θα πρέπει να αναδεικνύονται οι χώροι πρασίνου στη συμβολή Λεωνίδου και Θερμοπυλών ενώ ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται το στενό τμήμα από την Θερμοπυλών έως την Αλκμάνους.