ΚΑΛΑΜΑΤΑ. Με στόχο την εύρεση του της Τουριστικής Ταυτότητας και του Αφηγήματος που θα την υποστηρίξει, ξεκίνησε ο στρατηγικός σχεδιασμός για τον τουρισμό της Καλαμάτας για φέτος. Μέρος της διαδικασίας φέτος ήταν και η πραγματοποίηση μιας ανοικτής διαβούλευσης. Σε αυτή συμμετείχαν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς και οι επαγγελματίες στον χώρο του τουρισμού, και στην οποία κατατέθηκαν απόψεις τόσο για την διαμόρφωση του αφηγήματος της τουριστικής ταυτότητας της πόλης όσο και για την διαμόρφωση του αντίστοιχου λογοτύπου.

Στο κάδρο για την προώθηση και την ανάπτυξη της Καλαμάτας, τέθηκε η ανάδειξη του τόπου ως Γαστρονομικού προορισμού, με κυρίαρχη την Ελιά Καλαμάτας και το Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην Ιστορία και την Πολιτιστική δημιουργία που θα πρέπει να πρωτοστατήσουν στον Στρατηγικό σχεδιασμό της ανάπτυξης του τουρισμού. Στο τραπέζι τέθηκε επίσης και η αξιοποίηση του φυσικού και αστικού περιβάλλοντος.

Όσοι ενδιαφέρονται και θέλουν να συμμετέχουν ενεργά στην διαμόρφωση του σχεδιασμού, μπορούν να εκφράσουν την προτίμησή τους μέχρι την Δευτέρα 9 Μαΐου σε μια από τις τρείς προτάσεις που παρουσιάζονται στο παρακάτω link: https://forms.gle/rxsH7XaJCttzUa4i6

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις