Ευχαριστούν Δήμο και Νοσοκομείο οι νεφροπαθείς της Σπάρτης
ΣΠΑΡΤΗ. «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε δημόσια το Δήμο Σπάρτης και όλους όσοι βοήθησαν στην διαμόρφωση του δρόμου που οδηγεί στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του Νοσοκομείου Σπάρτης», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Νεφροπαθών Σπάρτης με αφορμή την εκπλήρωση ενός χρόνιου αιτήματος των μελών και φίλων του Συλλόγου για διευκόλυνση της πρόσβασης στο χώρο της ΜΤΝ.
Στη συνέχεια της ευχαριστήριας ανακοίνωσής επισημαίνουν τα εξής:
«Πιο συγκεκριμένα, τον δήμαρχο κ. Αργειτάκο, τον πρώην αντιδήμαρχο κ. Σκρεπέτη και φυσικά την τεχνική υπηρεσία του Δήμου μας.
Μετά την ανάληψη των καθηκόντων της η Διοικήτρια κ. Ευδοξία Παπαγεωργίου, ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά μας και σε συνεργασία με τον Δήμο άρχισαν οι τεχνικές εργασίες.
Να σημειώσουμε για το συγκεκριμένο «κομμάτι» του Νοσοκομείου μας, το οποίο εξυπηρετεί σε 24ωρη βάση τους νεφροπαθείς και τους συνοδούς τους, καμία διοίκηση την τελευταία 10ετία δεν ενδιαφέρθηκε και για το λόγο αυτό ευχαριστούμε και δημόσια την νέα μας Διοικήτρια.
Ευελπιστούμε στην γρήγορη αποπεράτωση του έργου».