Απάντηση στα καταγγελλόμενα έδωσε ο γιατρός Παρασκευάς Καλομοίρης σχετικά με χρηματισμό του στο Νοσοκομείο Σπάρτης. Ο κ. Καλομοίρης κατηγορήθηκε από τηλεθεατή της εκπομπής makeleio.gr ότι προκειμένου να εγχειρίσει ασθενή πήρε φακελάκι 500€.

Στην απάντησή του, στην ίδια εκπομπή, ο γιατρός ανέφερε ότι ο καταγγέλλων είναι ανύπαρκτο πρόσωπο, που επιτίθεται τώρα γιατί (ο γιατρός) είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος.

O δημοσιογράφος Στέφανος Χίος ανέφερε ότι ειδικά στο θέμα του χρηματισμού ιατρού το μόνο στοιχείο, αδιάσειστο είναι η επ’ αυτοφόρω σύλληψη του χρηματιζόμενου.

Δείτε το video με την απάντηση στο 2:15:00
https://www.youtube.com/watch?v=o5zS0RMXOtk