Η πέτρινη θέληση ενός Μανιάτη Γιατρού...
Το Σάββατο 21 Ιουνίου διοργανώθηκε για μια ακόμα χρονιά η εκδήλωση Προληπτικής Ιατρικής σε συνδιοργάνωση με το Δήμο Ανατολικής Μάνης στο Κέντρο Υγείας Αρεόπολης.
Η Δημοτική Αρχή συγχαίρει τους ιατρούς και το υγειονομικό προσωπικό, που συμμετείχαν παρέχοντας τις υπηρεσίες τους στον συνάνθρωπο, το Γενικό Νοσοκομείο Λακωνίας και την 6η Υγειονομική Περιφέρεια για την συνεργασία τους και τη συμμετοχή τους στην ετήσια εκδήλωση Προληπτικής Ιατρικής του Κέντρου Υγείας Αρεόπολης που πλέον έχει γίνει θεσμός.
Όπως αναφέρει σε δελτίο τύπου "Η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας σε μια σύγχρονη κοινωνία αποτελεί δημόσιο αγαθό.
Σε μια εποχή όπου οι συνθήκες χαρακτηρίζονται ως ακατάλληλες, το όραμα, το πείσμα και η διάθεση για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο μπορούν να τις διαμορφώσουν κατάλληλα για να συνεχίσουμε έχοντας στην πυραμίδα του αξιακού μας συστήματος, τον άνθρωπο. Δεν μπορείς να προοδεύσεις, αν δεν είσαι έτοιμος να αλλάξεις, δεν μπορείς να αλλάξεις αν δεν είσαι σε θέση να κατανοήσεις και δεν μπορείς να κατανοήσεις αν δεν είσαι σε θέση να αντιλαμβάνεσαι.
Ο Δήμος Ανατολικής Μάνης ευχαριστεί και συγχαίρει για την προσφορά του στον χώρο της υγείας και συνολικά για την υπεύθυνη στάση του στο κοινωνικό σύνολο τον Διευθυντή του Κέντρου Υγείας Αρεόπολης, κο Dr Ανάργυρο Μαριόλη.
Πρόκειται για έναν Μανιάτη που κατάφερε να μας αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια πως δεν είναι η πέτρα που σμιλεύει τους Μανιάτες, αλλά η θέληση τους που στέκει σαν βράχος.
Έναν άνθρωπο που επέλεξε ως στάση ζωής να διαφέρει, αλλά κατόρθωσε τη διαφορετικότητά του εκείνη, να την μετουσιώσει σε κίνητρο αλλαγής για όλους εμάς".