ΠΑΤΡΑ. Ζητείται υπάλληλος διαχείρισης e-shop και εξυπηρέτησης πελατών για άμεση πρόσληψη στην Πάτρα.

Κύριες αρμοδιότητες

  • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και Social Media
  • Διαχείριση και εκτέλεση παραγγελιών

Προσόντα

  • Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική αντίληψη και έμφαση στην ποιότητα εξυπηρέτησης
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης
  • Άψογη χρήση Η/Υ & διαδικτύου
  • Καλή γνώση MS Office
  • Καλή γνώση Αγγλικών

Παροχές

  • Πλήρης απασχόληση ή μερική (part time) 4ωρη
  • Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον
  • Μισθός μηνιαίος ασφάλεια + bonus παραγωγικότητας.

Για να στείλετε το βιογραφικό σας κάντε click ΕΔΩ

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις