ΣΠΑΡΤΗ. Συνελήφθησαν τη Δευτέρα 14 Απριλίου το μεσημέρι, στη Σπάρτη, από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λακωνίας, δύο ημεδαποί, ηλικίας 29 και 26 ετών αντίστοιχα, γιατί κατείχαν συνολικά ποσότητα κάνναβης, βάρους 14,3 γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης.