ΣΠΑΡΤΗ. Ποσότητα κάνναβης βάρους 2,7 γραμμαρίων, εντόπισαν αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Σπάρτης και της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας την Τρίτη, 1 Ιουλίου, σε οικία σε χωριό της Σπάρτης. Για την υπόθεση συνελήφθησαν δύο ημεδαποί, ένας 37χρονος και μία 52χρονη, οι οποίοι κατηγορούνται για παράβαση της νομοθεσίας για τα ναρκωτικά. Ο 37χρονος κατηγορείται και για παράβαση των νομοθεσιών για τα όπλα και τα βεγγαλικά.

Ειδικότερα, μετά από οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε οικία και όχημα του 37χρονου, όπου βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:

• Ποσότητα κάνναβης, βάρους 2.726,4 γραμμαρίων.
• Περίστροφο.
• 14 φυσίγγια.
• 55 κροτίδες.
• Ζυγαριά ακριβείας.
• Μεταλλικός τρίφτης.
• Το χρηματικό ποσό των 440,47 ευρώ.
• Αντικείμενα που σχετίζονται με τη συσκευασία των ναρκωτικών.

Επιπλέον, κατασχέθηκαν το χρηματικό ποσό των 840 ευρώ και ένα κινητό τηλέφωνο, τα οποία βρέθηκαν στην κατοχή του 37χρονου, καθώς και το προαναφερόμενο όχημα, ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Επιπρόσθετα, σε έλεγχο που έγινε σε όχημα ιδιοκτησίας της 52χρονης, βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σπάρτης, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο διενεργείται από το Τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης.