ΕΛΛΑΔΑ. Ζημιά που ξεπερνά τα 9 εκατ. ευρώ φαίνεται να προκλήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ από τη δράση πολυμελούς κυκλώματος στη Θεσσαλονίκη, που διέπραττε ρευματοκλοπές.

Για την εξάρθρωση της συμμορίας βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί της Τρίτης επιχείρηση από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Β. Ελλάδος, σε συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ.

Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛ.ΑΣ., τα μέλη του κυκλώματος «πείραζαν» μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ (επιχειρήσεων και οικιών), σε περιοχές της Αττικής, Μακεδονίας, Θράκης, Θεσσαλίας και Πελοποννήσου, με σκοπό τη ρευματοκλοπή.

Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί τρία βασικά μέλη της οργάνωσης, ενώ συνολικά κατηγορούνται 105 άτομα ως δράστες ρευματοκλοπών.

Για την υπόθεση θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση από την Αστυνομία.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις