Σε εορταστική ατμόσφαιρα έκοψε την πίτα του ο Σύλλογος Κυριών Συκέας
ΜΟΛΑΟΙ. Την Κυριακή 12 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου Κυριών Συκέας Δήμου Μονεμβασίας, στην αίθουσα Κυριών και Δεσποινίδων της Τοπικής Κοινότητας Συκέας.
Η πρόεδρος του συλλόγου Δέσποινα Αγάθου-Κριεζή κάλεσε τον εφημέριο Συκέας πατέρα Σταύρο Βαρρά να ευλογήσει την πίτα. Παρευρέθησαν ο δήμαρχος Μονεμβασίας κ. Ηρακλής Τριχείλης, ο αντιδήμαρχος κ. Κώστας Μαυρομιχάλης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μονεμβασίας κ. Σπύρος Αβδούλος και ο πρόεδρος τ. κ. Συκέας κ. Γιώργος Σαργκάνης. Επίσης, το παρόν έδωσαν η πρόεδρος του Νομικού Προσώπου του Δήμου κ Παναγιώτα Αλειφέρη, ο πρόεδρος του Τ.Κ. Πακίων Μιχάλης Καρούνης με τα μέλη των Τ.Κ. Συκέας Ποδάρα Ευαγγελία και Μονεμβασίας Χαραμή Μαρία και τα μέλη του συλλόγου.
Φωτογραφίες-video: Μ. Καρούνης