Ευχαριστήριο του Ερυθρού Σταυρού Σπάρτης για την προσφορά τροφίμων
ΣΠΑΡΤΗ. Την ευγνωμοσύνη του στο Σύλλογο «Θυγατέρες της Πηνελόπης» και σε super market της Σπάρτης εκφράζει ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός Σπάρτης, αναδεικνύοντας τη συνεισφορά τους στο πρόγραμμα δωρεάν διανομής τροφίμων σε άπορους συμπολίτες κατά την εορταστική περίοδο:
«Το Περιφερειακό Τμήμα Σπάρτης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει και δημόσια όλους όσοι συνέδραμαν το έργο της διανομής τροφίμων σε αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μας κατά τις εορταστικές ημέρες των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους.
Ειδικότερα ευχαριστεί θερμά: Το Σύλλογο «Θυγατέρες της Πηνελόπης» Σπάρτης, καθώς επίσης και τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, Μόρφης, Καλαβρυτινός, Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Λακωνίας για την γενναιόδωρη προσφορά τους».