Σε σώμα το νέο ΔΣ των Ηπειρωτών της Λακωνίας
ΣΠΑΡΤΗ. Νέο διοικητικό συμβούλιο προέκυψε στο Σύλλογο Ηπειρωτών Λακωνίας «ΟΙ ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ» κατόπιν των αρχαιρεσιών που έλαβαν χώρα την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου στα γραφεία του Συνδέσμου Γορτυνίων.
Το νέο Δ.Σ. συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Κούλας Ευάγγελος
Αντιπρόεδρος: Λιόντος Γεώργιος
Γεν. γραμματέας: Μπακαράς Παναγιώτης
Ταμίας: Κανακοπούλου Ευγενία
Μέλη: Παππάς Δημήτριος, Κατσίφου Σεβαστή και Τζώρτζης Γεώργιος
Την ίδια ημέρα έγινε και η κοπή της βασιλόπιτας για τους Ηπειρώτες και τυχερή της βραδιάς ήταν η κα Τελέλη Παναγιώτα. Το νέο Δ.Σ. προγραμματίζει την ετήσια χοροεσπερίδα του με Ηπειρώτικους ήχους εντός του Φεβρουαρίου.
Τέλος, ευχαριστεί θερμά το Δ.Σ. του Συνδέσμου Γορτυνίων για την παραχώρηση των γραφείων του , επί της οδού Χαμαρέτου.