Θερμή υποδοχή στους δρομείς του «1ου Τροπαίου 25ης Μαρτίου» στη Σπάρτη
ΣΠΑΡΤΗ. Στη Σπάρτη αφίχθησαν την Τρίτη 18 Μαρτίου οι δρομείς-στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, οι οποίοι συμμετείχαν στο «1ο Τρόπαιο Εθνικής Επετείου 25ης Μαρτίου 1821» που διοργάνωσε το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας στο πλαίσιο εορτασμού της Εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821. Ένθερμη υποδοχή στους δρομείς επιφύλαξε η αντιπεριφέρεια Λακωνίας, με την αντιπεριφερειάρχη Αδ. Τζανετέα, τον περιφερειακό σύμβουλο Ηλ. Στρατηγάκο και αρκετούς υπαλλήλους της αντιπεριφέρειας να αποθεώνουν τους αγωνιζόμενους, τη στιγμή της διέλευσής τους μπροστά από το Διοικητήριο Π.Ε. Λακωνίας. Λίγο αργότερα, τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων έφταναν μπροστά από το άγαλμα του Λεωνίδα, στο Δημοτικό Στάδιο Σπάρτης, ολοκληρώνοντας το δεύτερο σκέλος της διαδρομής.
Υπενθυμίζεται ότι η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε τη Δευτέρα 17/3 από την πλατεία της Αρεόπολης στη Μάνη, με πρώτο σταθμό των συμμετεχόντων να είναι το Δημαρχείο Γυθείου, το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Ακολούθησε η ενδιάμεση στάση στη Σπάρτη και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων τερμάτισαν χθες Τετάρτη, 19/3, στην πλατεία Άρεως της Τρίπολης.